مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: همه کارکنان و نیروهای خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در روزهای گذشته همزمان با بارش شدید باران در حال آماده باش بودند و با جدیت مشکلات و آبگرفتگی های ایجاد شده در معابر شهری را رفع کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

ˈمجتبی منتظریˈ  افزود: از لحظات اولیه همزمان باشروع بارندگی در چند روز اخیر و آبگرفتگی های معابر و جاری شدن سیلاب ها، پرسنل، تجهیزات و ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهر داری به حالت آماده باش در آمده و بصورت شبانه روز در چند روز گذشته به رفع آبگرفتگی و تخلیه آبها از سطح کوچه ها و معابر پرداختند.

وی اظهار کرد: با توجه به بارندگی بی سابقه در چند روز گذشته حجم آبگرفتگی معابر افزایش یافت این در حالی است که کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهر داری در این چند روز با همت و تلاش خود تمام آبگرفتگی های کوچه ها و معابرسطح شهررا برطرف کردند.

منتظری خاطر نشان کرد: بارش شدید و مداوم باران و بدنبال آن حجم بالای آب موجب شد تا آب از تمام دریچه های شبکه هدایت فاضلاب شهری بیرون زده و آبگرفتگی ها را در سطح شهر افزایش دهد.

وی، با بیان اینکه تمام تلاش و امکانات را برای رفع آبگرفتگی در سطح ایستگاه های هفتگانه به کار گرفته ایم، اظهار کرد: در این عملیات 335 کارگر خدمات شهری و 54نفر نیروی نظارتی در آماده باش کامل بوده و با بکارگیری دو دستگاه پمپ خودرویی با قدرت کشندگی بالا، 24 دستگاه پمپ آبکشی، هشت دستگاه موتور برق و حسب ضرورت با استفاده کیسه شن به برطرف کردن 86 مورد آبگرفتگی در شهر پرداخته و وضعیت را به حالت اولیه باز گرداندند.

این مسوول با بیان این که از لحظه آغاز بارش باران تا صبح روز شنبه 9 اکیپ ویژه برای مقابله با حوادث احتمالی فعال بودند، افزود: 9اکیپ تشکیل شده در سازمان جهت مقابله با بحران های احتمالی درسطح شهر آماده ارائه هر گونه خدمات رسانی به شهروندان در مواقع بارش می باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسمانمد شهرداری قزوین تصریح کرد: علاوه بر بازدید و نظارت میدانی مرکز کنترل خدمات شهری و مرکز پیام سازمان به صورت آنی و لحظه ای هرگونه آبگرفتگی را به واحد اجرایی و اکیپ های مقابله با بحران اعلام می کردند تا در کمترین زمان ممکن آبگرفتگی ها بر طرف شود./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.