مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي با اشاره به بارش برف در كليه محورهاي اين استان گفت: هم اكنون كليه محورهاي استان باز و عبور و مرور جريان دارد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان شمالي، محمد مشتري، با بيان اينكه بارش برف از بامداد امروز سراسر استان را فراگرفت، اظهار داشت: با وجود بارش برف در بيشتر محورهاي استان، كليه مسيرهاي ارتباطي اصلي و فرعي باز است و رفت و آمد در آنها جريان دارد.

وي افزود: در حال حاضر محورهاي جوزك، چمن بيد، امين الله و اسدلي با تلاش ماموران راهداري برف روبي و نمك پاشي شده است.

مشتري با اشاره به بارش پراكنده برف در اين محورها، تصريح كرد: با اين وجود مشكلي براي رفت و آمد خودروها در اين محورها وجود ندارد و رانندگان مي توانند بودن زنجير چرخ تردد كنند.

وي با تاكيد بر رعايت نكات ايمني توسط رانندگان، تصريح كرد: از رانندگاني كه قصد عبور از محورهاي استان را دارند تقاضا مي شود با وجود پاك سازي مسير، حتما ضمن رعايت سرعت مطمئنه، تجهيزات ايمني و زنجير چرخ را به همراه داشته باشند.

مشتري همچنين از كليه رانندگان خواست قبل از حركت، از طريق شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 2261000 مركز مديريت راه هاي استان، از آخرين وضعيت مسير تردد خود مطلع شوند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: محور ، خراسان شمالی ، برف ، باز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار