سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب ساختمان 2 طبقه ای در مجاورت زمین گود برداری شده در خیابان جر‌دن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: در ساعت 8:18 دقیقه صبح امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی از آوار ساختمان دو طبقه ای مسکونی در خیابان جردن مطلع شد و بلافاصله 2 ایستگاه آتش نشانی عازم محل شدند.  
 
وی ادامه داد: در مجاورت ساختمان  تخریب شده یک زمین به مساحت 250 متر مربع و به عمق 6 متر گود برداری شده که ضلع غربی این ساختمان 2 طبقه در پی این گود برداری تخریب شده است.  
 
ملکی افزود: آتش نشا‌نان بلافاصله  دو خانم جوان را که در ساختمان گرفتار بودند خارج و به محل امنی انتقال دادند همچنین یک دستگاه خودروی پژ‌و پرشیا که در مقابل ساختمان پارک شده بود در پی این آوار دچار خسارت فراوانی شد.
 
وی اذعان کرد آتش نشا‌نان بلافاصله پس از ایمن سازی محل ساختمان را تحویل عوامل شهرداری و مالک دادند.  
 
گفتنی است علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است و عملیات بدون مصدوم به پایان رسید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پژو ، آوار ، ساختمان ، تخریب ، جردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۲۰:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۲
باید اون سازنده ناشی رو تا جبران کل خسارت و تهیه خانه برای مالکین زندان کنند. هر کی پول داره میاد یک مشارکت برمیداره میشه سازنده!وقتی خسارت داد میفهمه ساختمان یعنی چی البته اگر بده.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۲
کاشکی متخصصان کارای ساختمانی میکردن نه هر کسی که میتونه یک ساختمان مشارکتی بسازه .باید اینا رو زندان کنند تا خونه طرف رو نساختن آزاد نشن
آخرین اخبار