پژوهش مسئله مهمی ست که برای نهادینه شدن آن باید کوشش کرد.

 


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،مدیربنیاد فرهنگی رضوی درجمع اصحاب رسانه گفت: سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی در حیطه ی پژوهشی خود، به ویژه موزه آستان قدس رضوی اشیایی با 3هزارسال قدمت را حفاظت میکند.

سید علی مدنی در زمینه برنامه های آتی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در حوزه پژوهش بیان کرد: تاسیس باشگاه پژوهشگران جوان در واحد پژوهش موسسه از اقدامات مهم و کاربردی در حوزه پژوهش محسوب می شود که بر این اساس نه تنها حمایت از پایان نامه های دانشجویی دوره کارشناسی ارشد و دکترا بیشتر از گذشته انجام می شود بلکه امکان استفاده از ظرفیت های دانشگاهی نیز فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین تولید و انتشار بیش از 100 عنوان محصول تولیدی در قالب کتاب و نرم افزار بر اساس پژوهش های انجام شده در حوزه های جوان، ازدواج و خانواده از دیگر اقدامات مبتنی بر پژوهش موسسه جوانان آستان قدس رضوی محسوب می شود.

مدیر عامل بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی موضوع اصلی فعالیت های این نهاد را طبق اساسنامه آن انجام پژوهشهای علمی برای ترویج و نشر فرهنگ اسلامی از طریق تشکیل گروه های پژوهشی دانست.

وی گفت: از ابتدای سال91 تاکنون219 مقاله منتشر شده که از این تعداد53طرح پژوهشی ،33نشست علمی و33 مقاله در مقطع کارشناسی ارشد ودکتری مورد حمایت قرار گرفته است./س

برچسب ها: پژوهش ، امر ، نهادینه ، شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.