استاندار تهران گفت: عملکرد سازمان همیاری ها به هیچ وجه قابل قبول نبوده است و در پی معماری ایرانی اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در نشست شهرداران استان تهران با استاندار در انتخاب هیئت مدیره همیاری شهرداران استان تهران گفت: انتظار قانون مداری و صداقت از شهرداران داریم و در این خصوص معاون عمرانی استانداری تهران موظف است که پروژه هایی در دست تکمیل  و احداث  است را بررسی کنند و هیچکس حق سوء استفاده در این باره را ندارد.  
 
هاشمی با بیان اینکه پروژه های اجرایی بسیار مناسب و با در نظر داشتن نیازهای منطقه انجام شده است گفت: باید از قدرت در تسهیل در کارها استفاده کنیم و تامل را جز فعالیت های اساسی قرار دهیم.  
 
استاندار تهران با بیان اینکه شهرداران باید به مسائل فرهنگی بیش از پیش بها دهند خاطر نشان کرد: کل فرمانداران و شهرداران باید فعالیت ها و ارزیابی مناطق خود را به استانداری تحویل دهند.  
 
هاشمی خاطر نشان کرد:بحث تراکم تهران از شورای شهرسازی کشور در حال بررسی است تا بتواند فرهنگ معماری ایرانی اسلامی را لحاظ کند و شهرستانهای استان تهران باید پایتخت را الگوی خود قرار دهند.  
 
استاندار تهران با بیان اینکه با همت،‌ دقت و ذوق می توان کارها را به بهترین وجه پیش برد خاطر نشان کرد: در فعالیتها و پروژه ها باید از مشاور استفاده کنیم تا شهر را بیش از پیش زیباتر جلوه دهیم.  
 
هاشمی با بیان اینکه از قدیم گفته اند شهری که آباد است از کوچه هایش پیداست افزود: هر شهردار منطقه ای در بخش خود وقتی موفق است که بتواند با مدیریت شهری به فعالیت بپردازد تا به این ترتیب رقابت بین شهرداران به وجود بیاید.  
 
هاشمی سرمایه گذاری از طریق صندوق توسعه ملی را یکی از راهکارهای اساسی دانست و افزود: فعالیت سازمان همیاری تا به امروز به هیچ وجه قابل قبول نبوده و بر این اساس افرادی انتخاب می کنیم که فکر اقتصادی داشته باشند.  
 
استاندار تهران خاطر نشان کرد: اولویت هر یک از شهرستانها درخصوص پروژه های عمرانی باید مشخص شود تا بدین ترتیب دنبال پروژه دیگر رفته و برای آن هزینه کنیم.  
انتهای پیام /
برچسب ها: صندوق ، قانون ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار