استاندار تهران از انتخاب 41 شهردار استان تهران خبر داد و افزود: هدف از برگزاری نشست ها با شهرداران قانون مداری و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شهرداران استان تهران با استاندار و انتخاب هیئت مدیره همیاران شهرداری گفت: شهرداران 41 شهر انتخاب شده اند و هم اکنون در پی انتخاب 5 شهردار باقیمانده هستیم.  
 
وی افزود: علت برگزاری این جلسه هماهنگی سیاست های دولت قانون مدار با شهرداران است که باید محور کار آنها قرار گیرد.  
 
هاشمی خاطر نشان کرد: قانون گریزی یکی از معضلاتی بود که دردولت گذشته در حیطه کار افراد قرار داشت اما هم اکنون باید جلوی این اقدامات را گرفت.  
 
به گفته هاشمی پیشگیری ساخت و سازهای غیر مجاز با همکاری بخش خصوصی برای توانمندی های شهرداری یکی از اقدامات اساسی است.  
 
استاندار تهران با بیان اینکه در صرف هزینه ها باید خلاقیت لازم را به خرج داد تاکید کرد: همکاری با سازمان همیاری تعامل با ائمه جمعه و جماعات مسئولان شهرستان از عوامل موثر برای تحقق این هدف است.  
 
استاندار تهران خاطر نشان کرد: بر اساس بودجه باید پروژه ها‌یی را در نظر بگیریم که شهرداران و فرما‌نداران بتوانند از پس خرج و مخارج بر بیایند و فعالیت مثمر ثمری را ارائه دهند.  
 
وی با بیان اینکه اولین سفر به شهرستان اسلام شهر خواهد بود گفت: در این بازدید در پی نظارت از پروژه ها و بررسی عملکرد افراد، دیدار با خانواده شهدا، دیدار از واحدهای صنعتی شهر و ملاقات مردمی هستیم تا شورای برنامه ریزی برای اولین بار در شهرستان فعالیت کند.  
 
هاشمی طرح نیمه تمام پروژه مصلی‌ را یکی از پروژه های ملی کشور نامید و افزود: امیدواریم هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.  
 
در ادامه وی در خصوص تعامل با شهرداری گفت: شهرداری زیر نظر وزارت کشور فعالیت می کند اما بنا بر قانون شهرداری ها باید در اختیار استانداری ها کار کنند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار