نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رونق و آبادانی بیشتر در روستاها نیازمند تامین زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اراک، میرگلوبیات در جمع مردم در مسجد مسلم بن عقیل سورکان ساوه افزود: تحقق این مهم از مهاجرت روستاییان به شهرها کاسته و نقش بسزایی در توسعه پایدار دارد.
وی با اشاره به پدیده مهاجرت روستاییان به شهرها اظهار کرد: ماندگاری جمعیت روستایی در افزایش تولیدات دامی و کشاورزی و نیز اشتغال پایدار نقش مهمی دارد.
وی بیان کرد: توجه به موضوع فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی روستاییان ضروری است و غفلت از این مهم پیامدهای ناخوشایندی را به همراه دارد.
میر گلوبیات گفت: رفع موانع و مشکلات مردم موجب افزایش سطح رضایتمندی و ارتقای بهره وری خواهد شد.
وی حضور مسوولان در محله ها و روستاها را علاوه بر رسیدگی و پیگیری مشکلات موجود، موجب دلگرمی مردم دانست.
معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه هدف از نشست با مردم محله سورکان را درک مسائل و مشکلات آنان از نزدیک دانست و گفت: این مهم باعث خدمت رسانی بهتر به مردم می شود.
آزاد افزود: تعامل و همکاری مردم با مسوولان در رفع مشکلات ضروری است و زمینه رونق و آبادانی بیش از پیش در مناطق مختلف را فراهم می کند.
وی اظهار کرد: هم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدامات سازنده ای در مناطق مختلف به ویژه در خصوص زیرساخت ها صورت گرفته که با قبل از پیروزی انقلاب قابل قیاس نیست./س



برچسب ها: آبادانی ، روستا ، زیرساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.