شهردار منطقه 22گفت: جشنواره مشکات برای دومین سال متوالی در قطب تفریحی گردشگری تهران به اجرا در می آید تا ضمن الگو سازی و معرفی ظرفیتهای محلی، حس مشارکت شهروندان رابالا ببرد.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود:جشنواره مشکات، جشنواره ای آموزشی است و با هدف الگوسازی، معرفی ظرفیت های محلی و ارتقای حس مشارکت شهروندان برای دومین سال متوالی برگزار می شود.
 
وي تصريح كرد:این جشنواره مشکات در 12 موضوع در 374 محله از مناطق 22گانه تهران برگزار خواهد شد و در این راستا سراهای 9 گانه منطقه در حال جمع آوری آثار شهروندان هستند.
 
وی افزود: اداره آموزش و مشارکتهای شهروندی منطقه، نخستین نشست ستاد جشنواره مشکات را در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) با هدف تبیین و تشریح فعالیتهای اجرایی جشنواره مشکات در منطقه برگزار کرد و این جلسه همزمان با اجرای منطقه ای جشنواره مشکات و اطلاع رسانی های بعمل آمده در سطح محله ها، برگزار و طی آن فعالیتهای جشنواره مشکات منطقه توسط رئیس اداره آموزش های شهروندی، ارائه شد.
 
 مدیر کل اداره آموزش و مشارکتهای شهروندی شهرداری تهران، نیز در این نشست، به بیان مطالبی در خصوص جشنواره مشکات و محورهای 12گانه آن همچنین لزوم همکاری سازمانها و حوزه های ستادی، برداشتن گامهای موثر در بحث آموزشهای شهروندی و تبدیل موضوعات آموزش های شهروندی به باور عمومی را یکی از وظایف اصلی در این راه دانست.
 
 این نشست با حضور رفیع، مدیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، معاونان و مدیران اداره کل، نوری قائم مقام شهردار منطقه، معاونان و روسای حوزه های مختلف شهرداری منطقه ( اعضای شورای عمومی ستاد منطقه ای جشنواره) همچنین رئیس اداره آموزش های شهروندی، مدیران ادارات اجتماعی نواحی، مدیران محله های 9گانه و مسئولان خانه های علم و زندگی برگزار شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.