پیشکسوت کاراته کشورمان گفت: قهرمانی در آسیا آسان بدست نیامد و با این نتیجه ای که برای تیم ما در بخش مردان و زنان رقم خورد، اقتدار کاراته ایران را به آسیا نشان دادیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سایت فدراسیون کاراته، شاهرخ قبادیان(شادی) اظهار داشت: کاراته مدتی سیر نزولی داشت و با این ثباتی که هم اکنون در مدیریت فدراسیون ایجاد شده است، کاراته ایران مجدداً به روزهای اوج خود باز می گردد.
 
این پیشکسوت ادامه داد: هر زمانیکه علیرضا سمندر و محسن آشوری به عنوان رییس و دبیر در کنار هم بوده اند، کاراته ایران بهترین نتایج را کسب کرده است.
 
وی افزود: کاراته ایران پتانسیل بالایی دارد که با حمایت خوب مسئولان و پشتیبانی جامعه کاراته می تواند به قله های آسیایی و جهانی دست یابد.
 
قبادیان با تاکید بر اینکه کسب کرسی های مهم بین المللی می تواند بر موفقیت های ایران در میادین خارجی تاثیرگذار باشد،گفت: به طور یقین مسئولان فعلی فدراسیون با توجه به سابقه ای که در عرصه بین المللی این رشته دارند می توانند کرسی های تاثیرگذاری را برای کاراته ایران بدست آورند.
 
وی در مورد برگزاری مسابقات پیشکسوتان گفت: این مسابقات 19 و 20 دی ماه برگزار می شود که نفرات برگزیده برای مسابقات جهانی کیش انتخاب خواهند شد. البته قرار بود پیکارهای بانوان نیز 29 دی ماه انجام شود که تاریخ آن تغییر کرده است.
 
قبادیان ادامه داد: مسابقات پیشکسوتان کاراته در دو بخش کاتا و کومیته و در رده سنی 35 سال به بالا انجام خواهد شد.
 
پیشکسوت کاراته کشورمان در پايان خاطرنشان کرد: بنا داریم در اولین فرصت از بانوان کاتاروی اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی(مهسا افسانه، الناز تقی پور و نجمه قاضی زاده) که به دلیل حجاب از دور رقابتها حذف شدند، از سوی فدراسیون پیشکسوتان و نام آوران هنرهای رزمی تجلیل به عمل آوریم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار