مشاور محیط زیست شهردار منطقه 21 از بررسی و پایش کارخانه مگا موتور از نظر مسائل محيط زيستي و بازديد از این كارخانه خبرداد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، درابتدای این بازدید گزارشی کامل از فعالیت های زیست محیطی انجام شده ، توسط معاونین مدیر عامل و دیگر مسولین شرکت ارائه شد و در ادامه فرزاد کلانتری مشاور محیط زیست شهردار منطقه در خصوص بازدید از کارخانه مگا موتور گفت : مگاموتور يكي از شركت‌هاي اصلي گروه سايپاست كه با بیش از 2500 پرسنل ، از کارخانه های بزرگ و مهم منطقه بشمار می رود ، این کارخانه در 2 سایت مجزا و در کیلومتر 18 جاده قدیم کرج واقع شده است ، سایت 1 مگاموتور در زمینی به وسعت 141010 مترمربع و توانایی تولید روزانه 3000  دستگاه مجموعه کامل قوای محرکه را داشته و سایت 2 مگاموتور با مساحت 36000  متر مربع توانایی تولید موتور تندر 90  و تیبا را دارد . مگاموتور دارای 18 شرکت اقماری دیگر نیز است .

وی افزود : هدف از این بازدید بررسی عملکرد زیست محیطی شرکت مگاموتور و ارائه راهکارهای مناسب جهت کاهش و یا حذف آلاینده های زیست محیطی بود .

کلانتری ضمن بازدید میدانی ، به بررسی مسائل و مشکلات موجود شرکت مگا موتور پرداخته و نقطه نظرات پیشگیرانه و تذکرات سازنده خود را به مسئولین شرکت ارائه داد ، مسئولین مربوطه نیز ضمن استقبال از نظرات مطرح شده ، آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری زیست محیطی با شهرداری منطقه 21 اعلام کردند .

مشاور محیط زیست شهردار منطقه در پايان خاطر نشان كرد : صنایعی که با محیط زیست و جامعه ارتباط مستقیم دارند ، باید تکالیف و تعهدات بیشتری را بپذیرند که از بارزترین این صنایع ، صنعت خودروسازی است که با توجه به ماهیتی که دارد می تواند در صورت عدم توجه ، جزء آلاینده ترین صنایع منطقه شناخته شوند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار