معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:اولین آزمون مجازی حفظ موضوعی قرآن طی روزهای 27 تا 29 آذرماه با حضور 1000 نفر برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی اظهار کرد: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم با همکاری موسسه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون ، با هدف ارتقاء روحیه معنوی و گرایش به سمت مباحث قرآنی و نهادینه کردن موضوعات قرآنی، اولین آزمون آزمایشی طرح حفظ موضوعی قرآن کریم را در قالب یک مسابقه تستی بین شرکت کنندگان برگزار می نماید تا این عزیزان از میزان محفوظات و سطح یادگیری خود، مطلع گردند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نحوه برگزاری این آزمون به صورت آنلاین از طریق سایت راسخون است ، اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در تاریخ‌های اعلام شده با مراجعه به این سایت وارد بخش آزمون حفظ موضوعی شده و به پرسش‌های مورد نظر پاسخ خواهند گفت.
 
وی عنوان کرد: تمامی افرادی که از طریق سایت طرح تربیت حافظان قرآن کریم، ثبت نام کرده و در دوره‌های غیر حضوری حفظ موضوعی شرکت کرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
 
حجت الاسلام شرفخانی با بیان اینکه سوالات این آزمون تا صفحه 200 کتاب حفظ موضوعی قرآن و به صورت تستی برگزار می شود، گفت: عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، آگاهی از میزان یادگیری، توسعه فرهنگ قرآنی، ترویج و نهادینه شدن موضوعات قرآنی، ارتقای روحیه معنوی و گرایش به مباحث قرآنی و شناسایی چهره‌های قرآنی از جمله اهدافی است که در طرح حفظ موضوعی آیات قرآن سازمان اوقاف دنبال می‌شود.
 
وی در پایان با بیان اینکه مرکز مجازی حفظ قرآن به نفرات برتر این آزمون به قید قرعه جوائز نفیسی اهدا خواهدکرد ،افزود: کتاب حفظ موضوعی قرآن دارای 300 آیه کاربردی قرآن شامل 150 آیه اخلاقی ، 50 آیه احکام و فروع دین و 100 آیه اعتقادی است که توسط اساتید برجسته قرآن آماده شده است و بصورت رایگان در بقاع متبرکه توزیع گردیده است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: آزمون ، حفظ ، مجازی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۳ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
عالی
از اطلاع رسانی ممنون
آخرین اخبار