سرمربی تیم ملی کاراته ایران، گفت: زمانیکه نفر اول فدراسیون از جنس آن ورزش باشد و همکاران خود را با نظر کارشناسی انتخاب کند، شرایط برای رسیدن به اهداف خرد و کلان هموار می شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از سايت رسمي فدراسيون کاراته "مسعود رهنما"  اظهار داشت: علیرضا سمندر مدیری است که تمامی اولین ها در کاراته ایران متعلق به زمان مدیریت او محسوب می شود و خوشحالم که در هر 2 دوره مدیریتش در فدراسیون، در تیم های ملی حضور داشته ام.
 
وی افزود: سال 84 الی 86 در تیم های جوانان و امید و در دوره اخیر نیز سرمربی بزرگسالان بوده ام و نباید فراموش کنیم که نقطه اوج کاراته ایران در بازیهای آسیایی و قهرمانی جهان متعلق به دوره مدیریت ایشان است.
 
رهنما عنوان کرد: چند سال قبل و در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ماکائو برگزار می شد تیم ایران برابر ژاپن قدرتنمایی کرد و امسال نیز در امارات همه شاهد بودند که تیم های آسیایی چگونه مقهور قدرت کاراته ایران شدند تا برای نخستین بار در رده سنی بزرگسالان و در مجموع دو بخش مردان و زنان به مقام قهرمانی دست یابیم.
 
سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با اشاره به اینکه اولین های کاراته ایران در زمان مدیریت رییس فعلی فدراسیون کاراته بوده است، گفت: همدلی در بین مسوولان فدراسیون و اعضای تیم های ملی مهمترین مساله ای است که با مدیریت خوب به دست آمده و راه رسیدن به موفقیت را فراهم می کند.
 
رهنما در پايان خاطرنشان کرد: با این شرایط امید زیادی داریم تا سال آینده نیز شاهد هنرنمایی کاراته کاهای ایران در رویدادهای مهم پیش رو باشیم تا برگ زرین دیگری در فدراسیون کاراته ایران ورق بخورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۲
آره مخصوصا اولين بي حجابي ها افتضاحه خدا اين هارو رسوا كنه انشاءالله به حق فاطمه زهرا
آخرین اخبار