اداره امور بانوان منطقه 21 از برپایی بازارچه خود اشتغالی باران ویژه بانوان سرپرست خانوار در سرای محله شهرک دانشگاه خبر داد .

خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران بيان داشت :اداره  امور بانوان  منطقه در راستای خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار و معرفی محصولات تولید شده توسط این بانوان اقدام به برپایی بازارچه های دوره ای در محلات مختلف منطقه نموده است  و به همین منظور از 18 آذرماه با حضور زنان تولید کننده سرپرست خانوار ، بازارچه ای در سرای محله دانشگاه برپا شده است .

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار معرفی شده از سوی امور بانوان می توانند محصولات خود را در   این غرفه ها به فروش برسانند افزود: در این بازارچه  3 غرفه عروسک ، پاکت هدیه و شیرینی خانگی برپا است  كه بازديكنندگان علاوه بر دين هنر اين بانوان كه مظهر صبر و استقامتند مي توانند محصولات مورد نظر خود را خريداريب نمايند .

مدیر امور بانوان در پايان خاطر نشان كرد :‌ هدف از برپایی این بازارچه  ايجاد شرايط مناسب براي زنان سرپرست خانواري که امکان اشتغال در مراکز مهارت آموزی کوثر و منزل را ندارند ، بتوانند کالاهای مناسب و با کیفیت خود را در این غرفه ها عرضه کنند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار