سرمربی تیم کشتی آزاد خونه به خونه بابل گفت: با توجه به انگیره و توانی که در اعضای تیم وجود دارد محکوم به حضور در رقابت فینال لیگ برتر هستیم.

رضا یزدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: از همان ابتدا تیم را برای رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات لیگ برتر بستیم، پس دلیلی ندارد که به چیزی غیر از این موضوع فکر کنیم.

وی درباره این که برای رسیدن به فینال باید ابتدا تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار قهرمان 2 دوره گذشته را از پیش رو بردارند گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد مقابل چه تیمی در مرحله نیمه نهایی قرار خواهیم گرفت، درست است ثامن الحجج(ع) قهرمان دو دوره گذشته بوده اما ما هم تیمی خیلی خوبی داریم و برای رسیدن به فینال با همه توان به مصاف نماینده سبزوار خواهیم رفت.

دارنده 2 مدال طلای جهان درباره دیدار هفته گذشته خونه به خونه مقابل تیم ثامن الحجج(ع) مشهد نیز اظهار داشت: بچه‌ها در دیدار مقابل تیم ثامن مشهد واقعاً با غیرت کشتی گرفتند، در وزن 60 و 84 کیلوگرم بهنام احسان‌پور و محمدحسین محمدیان فوق العاده بودند و با شکست حریفان گرجستانی شایستگی خود را به خوبی نشان دادند، فقط در وزن 96 کیلوگرم جعفر دلیری فروغ همیشگی را نداشت.

یزدانی درباره این که با توجه به قطعی بودن صعود تیمش به مرحله بعدی در مقابل تیم گاز مازندران چه نفراتی را به میدان خواهد فرستاد گفت: شرایط جدول گروه دوم به گونه ای است که تکلیف تیم دوم صعود کننده به دیدار ما مقابل گاز مازنداران بستگی دارد به هیمن منظور از آنجا که اعتقاد دارم ورزش پاک از قهرمانی مهمتر است در رقابت این هفته نیز همچون مسابقات قبلی با قدرت به میدان خواهیم رفت.

در هفته سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و از گروه دوم تیم خونه به خونه بابل روز جمعه (29 آذرماه) میزبان گاز مازندران خوهد بود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار