سیامک شایقی گفت:"هانیه توسلی" بر سر مشکلات مالی کدورت‌هایی را در هنگام کار به وجود آورد.

"سیامک شایقی" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط سینما و نبود یک سرمایه‌گذار جدی تصمیم با ساخت فیلمی با قصه شهری و با هزینه پایین و لوکیشن‌های داخلی کم گرفتم زیرا با افزایش لوکیشن‌های داخلی هزینه اجاره آنها و اجاره وسایل نورپردازی افزایش می‌یابد به این ترتیب تصمیم به ساخت یک فیلم جمع و جور، آبرومند و مقبول گرفتم.
 
شایقی عنوان کرد: برخی از عوامل مانند زمان اکران، اکران آزاد، نداشتن سرگروه و سینماهای نمایش دهنده کم مانع از رسیدن به یک فروش خوب می‌شود اما با وجود این مسائل هنوز نسبت به فروش آن دلسرد نشده‌ام.
 
این کارگردان تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی با بچه‌های گروه به جز یک مورد استثنایی داشتیم و آن مورد "هانیه توسلی" بود که در پایان کار بر سر مشکلات مالی کدورت‌هایی را به وجود آورد اما درنهایت به خیر و خوشی به پایان رسید.
 
شایقی بیان کرد: به عنوان کارگردان یک فیلم فرهنگی توقع برخورد مناسب‌تری از سوی شهرداری برای تبلیغات این فیلم داشتم اما تنها 20 بنر تبلیغاتی از سوی صداوسیما داشتم.
 
وی ادامه داد: با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات حتی قادر به تامین یک بیلبورد تبلیغاتی نیز نیستم اما سعی در افزایش تبلیغات خود از طریق تکنولوژی و ایمیل و سایر وسایل ارتباطی داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: امید خودم را برای بهبود فروش این فیلم از دست نمی‌دهم و با امیدواری بیشتری به کارهای این فیلم می‌رسم.
 
انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار