شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: انقلابیون بحرینی به تظاهرات علیه رژیم آل خلیفه ادامه می دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم؛  رژیم آل خلیفه سه تن از فعالان سیاسی بحرینی را که در تظاهرات در غرب منامه پایتخت این کشور شرکت کرده بودند، بازداشت کرد. گروه های مخالف رژیم بحرین این اقدام منامه را سوء استفاده از قدرت توصیف کردند. گروه های مخالف به مناسبت سپری شدن یک هزار روز از انقلاب بحرین تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان تاکید کردند رژیم آل خلیفه با گزینه های امنیتی و سرکوب نمی تواند به نتیجه ای برسد.
فادی السید گزارشگر این شبکه در گزارشی در این زمینه افزود: بیش از یک هزار روز از انقلاب ملت بحرین می گذرد و هر روز بر گستردگی این انقلاب افزوده می شود و به نظر می رسد این انقلاب در روزهای قوت نخستین خود در چهاردهم فوریه سال 2011 قرار دارد. بحرینی ها تظاهرات گسترده ای در غرب منامه با شعار «اراده ما شکست ناپذیر است» برگزار کردند. بحرینی ها با شرکت در این تظاهرات این پیام را به رژیم آل خلیفه دادند که به تظاهرات خود برای محقق شدن اهداف انقلاب نظیر استقرار آزادی و حقوق مدنی خود ادامه خواهند داد. معترضان سرکوبگری ها و اقدامات نژادپرستانه رژیم بحرین را محکوم کردند. بحرینی ها خواهان محاکمه عاملان سرکوب و نقض حقوق بشر در این کشور شدند.
شیخ حسین الدیهی معاون دبیر کل جمعیت اسلامی الوفاق بحرین گفت: یک هزار روز از انقلاب ملت بحرین می گذرد ولی رژیم این کشور به سرکوبگری ها و جرایم ضد بشری خود ادامه می دهد. رژیم آل خلیفه زندان های بحرین را از زنان،کودکان و معترضان پر کرده است. رژیم بحرین به حقوق زنان معترض می شود ولی این ملت برای تحقیق آزادی و عدالت و دموکراسی در این کشور به انقلاب خود ادامه می دهد.
گزارشگر این شبکه افزود: معترضان بحرینی با در دست داشتن تصاویر شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی بر ضرورت آزادی این زندانیان و حرکت در مسیر شهدای انقلاب تاکید کردند. تا کنون یکصد و چهل نفر در انقلاب بحرین به شهادت رسیده اند. شهروندان بحرینی خواستار خروج نیروهای اشغالگر آل سعود از این کشور شدند و تاکید کردند اقدام رژیم در استفاده از گزینه های امنیتی و وقت کشی هیچ سودی برای این رژیم ندارد و باید به خواسته های قانونی معترضان پاسخ مثبت دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار