کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: مسئولان سینمای کشور و وزارت فرهنگ وارشاداسلامی بایدوعده های خودبه اهالی سینماراعملی کنندتابتوانیم درآینده شاهدرشدسینما باشیم.

محمد رضا فرزین در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات موجود در سینمای کشور گفت :با ورود افراد جدید مسند مدیریت سینمای کشور و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصورمی کنیم که سینما برای رسیدن به رشد و تعالی دیگر از مسیر خو د به منظور دستیابی به ساختاری مستقل منحرف نخواهد شد .

وی در ادامه این مطلب افزود :مسولان نبایدهر حرفی را بدون توجه به جایگاه و حوزه فعالیت و در نظر گرفتن شرایط حاکم بر حوزه فرهنگ هنر به ویژه سینما بازگو می کنند وخود آن یکی از ضعف های موجود در حوزه مدیریت این صنعت به شمارمی رود .

این کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با تاکید بر عمده مشکلات سینما به دلیل عدم اجرایی شدن برخی وعده ها به اهالی سینما تصریح کرد: بخش عمده مشکلات در سینما به سیاست ها و برنامه های مسولان که درقالب حرف و بدون پرداختن عملی مانده برمی گردد .

فرزین در خاتمه اظهارداشت :مسئولان سینمای کشور و وزارت فرهنگ وارشاداسلامی بایدوعده های خودبه اهالی سینماراعملی کنندتابتوانیم درآینده شاهدرشدسینما باشیم./س


برچسب ها: سینما ، وعده ، فرهنگ ، هنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.