همزمان با هفته پژوهش نشست تخصصی «پژوهش و چالش‌های توسعه منطقه‌ای» با محوریت «پژوهش، ضرورت توسعه منطقه‌ای» روز سه شنبه 26 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، در این نشست با حضور اساتید دانشگاه، مدیران ارشد استان و پژوهشگران به ارائه بحث و تبادل نظر درباره مسائل و چالش‌های توسعه منطقه‌ای پرداخته خواهد شد.
 
نشست تخصصی «پژوهش و چالش‌های توسعه منطقه‌ای» به همت معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی مشهد در سالن شورای سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد واقع در پردیس دانشگاه فردوسی برگزار می شود.
 
بر اساس این گزارش، نخستین «هم اندیشی پیامدهای گردشگری بر توسعه پایدار در خراسان رضوی» با محوریت «پژوهش در گردشگری ضرورت توسعه پایدار» شنبه 30 آذرماه برگزار می‌شود.
 
در این هم اندیشی با حضور پژوهشگران و مدیران ارشد حوزه گردشگری استان، حاضران به ارائه بحث و تبادل نظر درباره مسائل و چالش‌های گردشگری استان خواهند پرداخت.
 
گفتنی است، هم اندیشی« پیامدهای گردشگری بر توسعه پایدار در خراسان رضوی»به همت پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی و کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی در سالن شورای سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد واقع در پردیس دانشگاه فردوسی برگزار خواهد شد.
برچسب ها: پژوهش ، خراسان ، چالش ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار