نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: اتحاد جناح‌هاي سياسي در مقابل دشمن به وپژه در مذاكرات 5+1 بسيار مهم و ضروري است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛


 

 مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین با حضور نمایندگان مجلس، نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان، نماینده ولی فقیه و مدیران لشکری و کشوری ظهر شنبه 23آذرماه در سالن شهيد رجايي قزوين برگزار شد.


 

حجت الاسلام محمدحسن ابوترابي فرد در اين مراسم اظهار كرد: اتحاد جناح‌هاي سياسي در مقابل دشمن به وپژه در مذاكرات 5+1 بسيار مهم و ضروري است و همين اتحاد رمز موفقيت ايران در اين مذاكرات بوده است.


 

وي در ادامه با اشاره به آيات قرآن كريم در خصوص صبر عنوان كرد: در برابر دشمنان بايد صبر و اتحاد داشت تا تزلزلي در صفوف حق ايجاد نشود.


 

روزبه برآمده از اصولگرايان است


 

نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي در خصوص استاندار قزوين خاطرنشان كرد: روزبه از تجربه مديريتي در حوزه استانداري برخوردار است و از اصولگرايان دلباخته انقلاب به شمار مي‌رود كه به واسطه مديريت و سوابق اجرايي به عنوان استاندار برگزيده شده است.


 

وي افزود: عجم در زمان مسئوليت خود با وفاداري به اصول و ارزشها، صداقت و سلامت نفس اين استان را مديريت كرد و سختي‌هاي آن را بر دوش كشيد.


 

ابوترابي فرد ابراز كرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با هماهنگي نماينده ولي فقيه در استان به طور جدي انتخاب فردي به عنوان استاندار و پيشنهاد آن را به وزارت كشور در دستور كار خود قرار دادند و اين مهم‌ترين مطالبه آنان از مسئولين ارشد اجرايي كشور بود كه محقق شد.


 

وي تصريح كرد: با مرور آمارها متوجه مي‌شويم استان قزوين در عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي همواره در رده‌هاي اول تا پنجم قرار دارد و از اين ظرفيت بايد براي پيشرفت استان قزوين استفاده كرد و اين مي‌تواند توسعه علمي، فرهنگي و اقتصادي كشور را نيز درپي داشته باشد.


 



نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي در پايان تاكيد كرد: بايد پيشرفت كشور بر مبناي نگاه صحيح باشد و بر همين اساس شايسته سالاري به عنوان مهم‌ترين دغدغه مديران مطرح شود./س



برچسب ها: اتحاد ، مذاکرات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.