هیات پارلمانی اروپایی در ادامه دیدارهای خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز فاطمه رهبر، رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، فاطمه رهبر در ابتدای این دیدار با اشاره به ضرورت تداوم گفت‌وگوها و تعاملات میان کشورها به دور از اغراض سیاسی گفت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی زنان درجامعه ایران از جایگاه و موقعیت ویژه‌ای برخوردار شدند و توانستند در حوزه‌های گوناگون علمی و دانشگاهی و اجرایی نقش و حضور فعال داشته باشند.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احکام و قوانین در جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله زنان و خانواده منبعث از احکام دین مبین اسلام است گفت: مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از حقوق زنان در کشور قوانین و لوایح بسیاری را منصوب کرده است.

وی افزود: متاسفانه در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصویر نادرستی از جامعه ایرانی به ویژه در زمینه‌ی زنان و راهکار جهان ترسیم‌ شده است که با واقعیات جامعه ایرانی تفاوت بسیاری دارد.

وی یادآور شد: امروزه زنان در سطوح گوناگون در جامعه ایرانی نقش و حضور بسیار موثری دارند.

رییس کمیته روابط با جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر به ایران از فرصت ایجاد شده برای گفت‌وگوها و تبادل نظر استقبال کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار