امدادگران جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری، طی 48 ساعت گذشته، سرنشینان 82 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای ارتباطی این استان را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: امدادگران این جمعیت، سرنشینان 82 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محورهای ارتباطی این استان را نجات دادند.

محمد فروغی، تعداد سرنشینان این خودروها را 211 نفر اعلام کرد و گفت: این خانوارها در 48 ساعت گذشته به دلیل نداشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی، در گردنه های چری، شاه منصوری و سفید دانه در ارتفاعات استان چهارمحال و بختیاری، گرفتار برف و کولاک شده بودند.

گردنه های چری و شاه منصوری در ارتفاعات زاگرس، در شهرستان کوهرنگ، جزء برفگیرترین محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری است که در حال حاضر، تردد با زنجیر چرخ در آنها امکان پذیر است.

این محورها، شهرکرد؛ مرکز استان چهارمحال و بختیاری را از طریق کوهرنگ و بازفت، به مسجد سلیمان در استان خوزستان متصل می کند.

ضمناً به هموطنانی که قصد مسافرت به استان چهارمحال و بختیاری، بویژه مناطق کوهستانی و برفگیر این استان را دارند، توصیه می شود ضمن رعایت اختیاط در رانندگی، حتماً خودروی خود را به زنجیر چرخ و لوازم ایمنی مجهز کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.