پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با نشان دادن عدد 4 باعث تحریک تماشاگران پرسپولیس شد.

محمد پنجعلی در خصوص حکم استیناف مبنی بر محرومیت علی دایی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: فکر می کنم که هدف از دادن این رای عکس‌العملی در برابر حرف‌هایی است که دایی به قهرمانی زده است در غیر این صورت شاهد بوده‌ایم که در طول جام سرپرست‌ها و مربیان زیادی بدترین حرف‌ها را علیه یکدیگر و داوری زده اند و حکمی علیه آن‌ها صادر نشده و معتقدم که این برخورد با دایی ناحقی بوده است.

پنجعلی در خصوص مساوات در اجرای قوانین اظهار داشت: باید قانون در مورد همه یکسان اعمال شود چیزی که در مورد دایی صورت نگرفت، اگر قانون به صورت صحیح ودر مورد همه افراد اعمال شود تا این حد در فوتبال شاهد فساد نبودیم وکسی جرات نمی کرد تخطی کند.

وی افزود: اگر قوانین به همین صورت ادامه یابد اعتماد مردم به دستگاه قضایی از بین می رود چرا که دایی فقط در خصوص داوری صحبت کرد و رای که صادر شد کاملاً مغرضانه بود.

پنجعلی اظهارداشت: کمیته انضباطی اگر نمی‌تواند برخورد کند باید این وظیفه را به مراجع ذی صلاح چون دیوان بسپارید و خود را از این کار کنار بکشند.

پنجعلی گفت: باید قانون با شدت وبه طور صحیح اعمال شود.مثلاً اگر محکومیت مربی این باشد که از لیگ برتر به لیگ یک رود مثل این است که به دزدی بگوییم در بالا شهر دزدی نمی کنند و به پایین شهر رود و قوانین این چنین تاثیری روی جامعه فوتبال ندارد.

محمد پنجعلی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان خیلی زیبا بازی کردند، کم اشتباه بودند و هم لذت بردند واین نشان دهنده اعتماد به نفس وتمرکز بالای بازیکنان روی بازی‌هاست.

پنجعلی در پایان در خصوص حرکت پرویز مظلومی که عدد 4 را نشان داد خاطرنشان کرد: مظلومی جوسازی کرد وبا این کار باعث ناراحتی پرسپولیس‌ها و مطرح شدن دوباره بحث 6 تایی‌ها شد.باید رفتار مربی حساب شده باشد وکاری نکند که تماشاچیان تحریک شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مظلومی ، متشنج ، ورزشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار