دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با اشاره به ترک نشست وین از سوی کارشناسان ایرانی گفت: از اینکه کارشناسان انرژی اتمی و مذاکره‌کنندگان کشورمان با حرکتی انقلابی جلسه را ترک کردند، کمال تشکر را داریم.

"سامان نیازی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در خصوص تحریم‌های جدید اعمال شده علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم مذاکره‌کننده ماچه در سطح کارشناسان انرژی اتمی و چه در سطح دیپلماتیک باید همواره قوی و با هوشیاری عمل کرده و فراموش نکند، فرزندان ایران مردان روزهای سخت هستند و هر آنچه به دست آورده‌ایم در اوج تهدید و تحریم بوده است.   
 
وی با اشاره به ترک نشست وین از سوی کارشناسان ایرانی مطرح کرد: از اینکه کارشناسان انرژی اتمی و مذاکره‌کنندگان کشورمان با حرکتی انقلابی جلسه را ترک کردند، کمال تشکر را داریم.   
 
نیازی گفت: بهانه‌های غرب برای به تصویب رسیدن تحریم‌های جدید نشاندهنده دروغگویی آنان است و ما نیز در مذاکرات می‌توانستیم غنی‌سازی 20 درصد را که  از گذشته به آن رسیده‌ایم همچنان ادامه دهیم، اما در جهت نشان دادن حسن نیت خود در جهت شفاف‌سازی در فضای مذاکرات گام برداشتیم.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: ایران همواره خواهان صلح جهانی هستیم، اما غرب با این تحریم‌ها نشان داد مزدور صهیونیست‌ها است و از خود اختیاری ندارد.  
 
وی افزود: طبق سخنان رهبر معظم انقلاب ما با مذاکره هیچ مشکلی نداریم، اما از همان ابتدا نیز به غرب خوش‌بین نبودیم و توصیه ما به تیم مذاکره‌کننده این است که صیانت بیش از پیش از اقتدار جمهوری اسلامی در صحنه بین‌المللی داشته باشند.   
 
نیازی در پایان خاطرنشان کرد: دنیا باید بداند آینده و سرنوشت جمهوری اسلامی ایران به دست این توافقنامه رقم نمی‌خورد.   
 
انتهای پیام/   
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار