سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان پس از پیروزی پرو گل تیمش برابر مالزی گفت: بازیکنان علیرغم خستگی و فشار سفر در این دیدار فوق العاده بودند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: شرایط بازی خوب بود. تمرکز بازیکنان و عملکردشان در این دیدار باعث شد تا با انگیزه بالاتری امشب به مصاف تیم قدرتمند روسیه بروند.

وی افزود: سعی کردیم تا از تمام داشته های خود در این بازی استفاده کرده و 13بازیکن را به مرتبا درگیر بازی کنیم تا انرژیشان تحلیل نرفته و برای امشب نیز بتوانند به میدان بروند.

در واقع میزان بازی را بین تمام ملی پوشان تقسیم کردیم. زمان تعویض را کوتاهتر کرده و سعی کردیم علاوه بر بازی دادن به تمام بازیکنان، میزان بین بازی واستراحت را برایشان یکسان کنیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا سخت نیست تا تیم ملی در یک روز و به فاصله 9 ساعت 2 بازی سنگین را انجام دهد گفت: متاسفانه شرایط نابرابر است. روسیه و مالزی در هر روز یک بازی داشته و تنها ایران است که در یک روز دو بازی دارد. اما من و بازیکنانم این نابرابری را پذیرفته و با انگیزه بالا به مصاف تیم قدرتمند روسیه خواهیم رفت.

وی در پایان درباره داوری این دیدار گفت: داوری این دیدار هیچ مشکلی نداشت و خوشبختانه قضاوت خوبی را از داوران اسپانیایی شاهد بودیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مظفر ، بازی ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار