نایب رئیس هیئت کشتی استان قم از موفقیت کشتی گیر قمی در کسب مدال برنز کشتی خردسالان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محسن وزیری اظهار داشت: تیمی متشکل از بهترین‌های رده سنی خردسالان به نمایندگی از قم به مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور جام پهلوانک ها اعزام شد و در ادامه روند رو به رشد کشتی و تکرار موفقیت‌هایی که همواره در مسابقات قهرمانی کشور نصیب کشتی قم شده، فرنگی‌کار خردسال وزن 35 کیلوگرم قم با کسب مدال از این مسابقات بازگشت.

وی یادآور شد: پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی خردسالان کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی با عنوان جام پهلوانک ها به میزبانی تهران به انجام رسید و شامگاه جمعه بیست و دوم آذر ماه با کسب یک نشان برنز توسط علی عبدی در وزن 35 کیلوگرم برای تیم قم پایان یافت.

نایب رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بر همین اساس سالن شهدای هفتم تیر تهران میزبانی از استعدادها و پشتوانه‌های کشتی کشور در استان‌های مختلف را بر عهده داشت و این رقابت‌ها در اوزان مختلف کشتی فرنگی به منظور شناخت برترین‌های کشور برگزار شد.

وی عنوان داشت: رقابت کشتی‌گیران فرنگی‌کار خردسال حاضر در این دوره از مسابقات جام پهلوانک ها در 10 وزن یعنی در اوزان 28، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66 و 75 کیلوگرم و البته بدون ارفاق وزن برگزار شد در حالی که تیم قم با بدون حضور کشتی گیران وزن 66 کیلوگرم خود و با ترکیبی 9 نفره در این دوره از پیکارها حضور پیدا کرد.

وزیری بیان کرد: در پایان این رقابت ها به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم و مدال و به تیم های اول تا سوم این مسابقات کاپ قهرمانی اهداء شد، ضمن اینکه فنی ترین کشتی گیر برابر جدول مسابقات انتخاب و معرفی شد، مربی نمونه توسط کمیته اجرائی مسابقات انتخاب و معرفی و کاپ اخلاق به بهترین تیم این مسابقات با نظر میزبان و کمیته اجرائی اهداء شد.

ترکیب تیم کشتی فرنگی خردسالان قم:

وزن 28 کیلوگرم: عباس صفری

وزن 32 کیلوگرم: محمد جان قلی

وزن 35 کیلوگرم: علی عبدی

وزن 38 کیلوگرم: ابوالفضل خرمی

وزن 42 کیلوگرم: امیرحسین جبالی

وزن 47 کیلوگرم: حسین شاهسون

وزن 53 کیلوگرم: محمدحسین جلالی

وزن 59 کیلوگرم: محمدصادق عبدالهی

وزن 85 کیلوگرم: اصغر شهبازی

همچنین مهدی علیزاده، بهنام جعفری و علی جان قلی نیز به عنوان مربی تیم قم را همراهی می کردند./س


برچسب ها: قم ، موفقیت ، کشتی ، کسب ، مدال ، برنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.