دیدارهای فوتبال پایه پرسپولیس در این هفته با یک پیروزی در رده نونهالان و دو تساوی در رده‌های نوجوانان و جوانان پیگیری شد و امروز با با بازی تیم امید برابر دلوار افزار پایان می‌یابد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرخپوشان نونهال که در هفته‌های گذشته دچار افت شده بودند روز گذشته برابر تیم کولاک به پیروزی 4 بر صفر دست پیدا کردند.

ضیا عربشاهی سرمربی این تیم گفت: بچه‌ها خوب بودند و کارهایی که خواستیم را انجام دادند. در میان بچه‌ها باید به بازی خوب رضا کنشلو اشاره کنیم که دو گل بازی را به ثمر رساند.

مهدی مرادی و امیر رضا صالحی هم دو گل دیگر را زدند.

وی در ادامه داد: جمعه هفته جاری در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم مقاومت هستیم و امیدواریم با پیروزی در این بازی کار تیم روی غلتک بیفتد.

 این هفته تیم نوجوانان پرسپولیس هم به تساوی یک بر یک برابر پیکان رضایت داد. گل سرخپوشان در این بازی توسط شهاب رشنو به ثمر رسید.

جوانان پرسپولیس هم روز پنجشنبه به تساوی دو بر دو برابر نیروی زمینی دست پیدا کرد. در این بازی حسین کامیاب که چند هفته را به دلیل مشکل پزشکی از دست داده بود، بازگشت پرفروغی داشت و دو گل تیمش را به ثمر رساند. شاگردان مجید پروین که فردا از ساعت 14 در زمین اسماعیلی یافت آباد برابر پیکان قرار می‌گیرد، در مصاف با نیروی زمینی موقعیت‌های بسیار داشتند که از جمله آن یک ضربه پنالتی بود که هدر رفت.

گفتنی است؛ تیم امید پرسپولیس هم امروز با هدایت حمید مطهری از ساعت 14 در زمین شهر سالم میهمان تیم دلوارافزار خواهد بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتبال ، تیم ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار