دبیرکل حزب موتلفه‌ اسلامی گفت: اگر هماهنگی با ابعاد مختلف مقاومت و کشورهایی که در چنین سطحی قرار دارند را مورد توجه خود قرار ندهیم، قطعا به امنیت ملی خودمان لطمه وارد خواهیم کرد.

"محمدنبی حبیبی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر "جان کری" مبنی بر عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان، اظهار داشت: عدم حمایت ایران از سوریه و لبنان که از سوی وزیر امور خارجه آمریکا برای لغو تحریم‌ها بیان شده، با سیاست‌های ما اصلا همخوانی ندارد.

وی افزود: سوریه و لبنان به همراه جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مقاومت به حساب می‌آیند و جرمی که آمریکایی‌ها و غرب برای کشور سوریه مطرح می‌کنند، قرار داشتن این کشورها در صف مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سرنوشت ما با لبنان و سوریه یک واقعیت قطعی به حساب می‌آید، گفت: هر مرکز مقاومتی که در مقابل رژیم جعلی اسرائیل شکل بگیرد، برای ما امری مهم و یک واقعیت قطعی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر هماهنگی با ابعاد مختلف مقاومت و کشورهایی که در چنین سطحی قرار دارند را مورد توجه قرار ندهیم، قطعا به امنیت ملی خودمان لطمه وارد خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار