گردنه های شاه منصوری و چری شهرستان کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری که به علت بارش برف و کولاک و احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن مسدود شده بود، با کمک راهداران بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: گردنه های چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ که محور ارتباطی شهرکرد را از مسیر منطقه بازفت به استان خوزستان متصل می کند، هم اکنون بازگشایی شده است ولی تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
حمزه رفیعی افزود: تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان چهارمحال و بختیاری به دلیل لغزندگی و مه آلود بودن مسیر به کندی صورت می گیرد.
فرماندار کوهرنگ نیز گفت: به دلیل بارش برف و وجود کولاک شدید، تردد خودروها از گردنه های شاه منصوری، بخش آباد، نصیرآباد، چری و شیخ علیخان این شهرستان از توابع استان چهارمحال و بختیاری با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
یداله خالدی با بیان اینکه بارش های برف و وقوع کولاک در این شهرستان طی 24 ساعت گذشته باعث لغزندگی محورهای ارتباطی شده است، به رانندگان توصیه کرد، سرعت مطمئن را رعایت کرده و هنگام عبور از محورهای کوهستانی، خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.
فرماندار کوهرنگ افزود: مدارس در بخش مرکزی کوهرنگ و دهستان موگویی روز شنبه تعطیل است و مدارس بقیه روستاهای شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آْغاز می کند.

شهرستان کوهرنگ، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با 35 هزار نفر جمعیت می باشد که مرکز آن ( شهر چلگرد ) در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد ( مرکز این استان ) قرار دارد. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.