فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه گفت: ان‌شالله تا پایان سال 92، "ترین" بعدی 15 و 16 پارس جنوبی را به بهره‌برداری می‌رسانیم و نیز با کمک خدا قطعه اول آزاد راه حرم تا حرم که مربوط به قطعه قم تا گرمسار و سمنان می‌شود آماده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(س) سپاه در جمع خبرنگاران درباره کلیات بودجه 92 برای قرارگاه اظهار داشت: ما رضایت داریم و مشکلی با دولت نداریم و این بستگی به کمیسیون تدوین بودجه دارد که چه قدر توجه به پروژه‌های عمرانی می‌شود.  
 
وی افزود: در سال‌های گذشته این عدد مشخص بوده و امسال هنوز عدد عمرانی به طور کامل مشخص نشده و هر تصمیمی که می‌گیرند ما نیز برهمان اساس عمل می‌کنیم.  
 
سردار عبداللهی درباره رایزنی با کمیسیون تلفیق و مجلس در این باره تصریح کرد: صحبت‌هایی داشته‌ایم، اما این طور نیست که آن‌ها اطلاعی نداشته باشند، زیرا آن‌ها صاحب  پروژه‌اند و به عنوان کارفرما اولویت پروژه را از ما بهتر تشخیص می‌دهند.  
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه بزرگترین پروژه تا پایان سال 92 کدام است گفت: ان شالله ما "تِرِین" بعدی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی را به بهره برداری می‌رسانیم و هم چنین با کمک خدا قطعه اول آزادراه حرم تا حرم که مربوط به فاز قم تا گرمسار و سمنان می‌شود آماده خواهد شد.  
 
وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران درباره پروژه‌های در دست اجرا اظهار داشت: همه پروژه‌هایی که ما در دست داریم عظیم هستند و شما پروژه‌های کوچک را نمی‌بینید، لذا بحث فازهای گازی، راه‌آهن‌، آزاد‌راه، خطوط انتقال آب و سدها از آن جمله بوده است.  
 
وی افزود: سد "گتوند" پروژه بسیار عظیمی بود که افتتاح شد و در حال حاضر روی سد بختیاری که بلندترین سد جهان است کار می‌کنیم.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران درباره اینکه آیا درباره ساخت پالایشگاه در مناقصه‌های خارجی شرکت می‌کنید، خاطر نشان کرد: اکنون در داخل کشور آنقدر پروژه‌های زیاد داریم که اولویت با این پروژه‌ها است اما اگر درخواستی باشد حتما شرکت می‌کنیم و فعلا که درخواستی نبوده است. 
انتهای پیام/
برچسب ها: فاز ، قرارگاه ، پارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار