رئیس اداره باز‌یافت شهرداری منطقه 2 از معرفی محله پاک این منطقه با ارائه آموزش های چهره به چهره باز‌یافت به منظور حفظ محیط زیست خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فرهمند گفت: چندی پیش محله در‌یانو از طریق ارائه آموزشهای چهره به چهره و مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداشت محیط زیست به عنوان نخستین محله پاک منطقه 2 معرفی شد.  
 
وی افزود: پس از موفقیت آمیز بودن فرآیند آموزش چهره به چهره و مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست، این طرح در شهرک پاسار‌گاد و برای هزار و 100 خانوار انجام شد کودکان این خانواده ها به عنوان حامیان باز‌یافت انتخاب شدند و پس از آموزش چهره به چهره درب منازل و ارایه کد اشتراک به هر خانوار،‌ این محله به عنوان دومین محله پاک معرفی می شود.  
 
فرهمند تصریح کرد: برگزاری ایستگاه های اطلاع رسانی و نصب بنر‌ و پلاکار‌دهای آموزشی و همچنین مشارکت شهروندان در حفظ محیط زیست به ویژه کودکان، در نهادینه ساختن آموزشهای باز‌یافت کمک بسیاری می کند.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح آموزش چهره به چهره باز‌یافت از درب منازل با محوریت تفکیک زباله، به گسترش فرهنگ چگونگی حفظ و نگهداشت محیط زیست موثر است این طرح به صورت گام به گام در تمام محلات با مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد تا منطقه و در نهایت شهری پاک و سالم بداریم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: محلات ، نگهداشت ، پاک ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار