معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت: تحریم مشکلاتی ایجاد کرده است ولی آنقدر نیست که بخواهیم حیثیت خود را فدا کنیم و بخواهیم به‌خاطر راحتی جان‌مان، آبروی خود را فدا کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، اسفنیار جلایری در شورای اداری شهرستان نیشابور در تالار عابد این فرمانداری، افزود: نمی‌خواهیم بگوییم بعضی خود را فروخته‌اند بلکه غفلت می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضرت آقا اجازه خاص را به مسئولان دادندو مسئولان نیز با عزت و افتخار این مذاکره را انجام دادند و ان‌شاءالله این عزت و افتخار به همان محکمی بماند.

رئیس شورای اداری نیشابور ادامه داد: امام راحل فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و می‌بینیم خود آمریکایی‌ها هم می‌گویند ما در خصوص پیشرفت دانش هسته‌ای ایران کاری نمی‌توانیم بکنیم و به‌قول اوباما هر موقع می‌خواستیم جلو کارشان را بگیریم رشد بیشتری کرده‌اند.

جلایری تصریح کرد: بعضی خیلی به آمریکای لعنت‌شده دل می‌بندند و فکر می‌کنن اگر دست دوستی به طرف آمریکا دراز کنیم مشکلات اقتصادی حل می‌شود ولی می‌بینیم که خلاف توافقات ژنو، صحبت‌هایی شنیده می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر به اعتقادات قرآنی پایبند باشیم، می‌توانیم سربلند باشیم.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی از توجه ویژه امام جمعه به عنوان رئیس این شورا به شورای فرهنگ عمومی تقدیر کرد و یادآور شد: ماهانه جلسات شورا برگزار و در آن مسائل فرهنگی شهرستان بررسی و پیگیری می‌شود.

جلایری اضافه کرد: امید است درس‌های خوبی از محرم و صفر گرفته باشیم و بتوانیم به تکالیف الهی خود عمل کنیم.

وی بااشاره به اینکه گاهی گفته می‌شود هیچکس پاسخگوی دغدغه‌های مطبوعات نیست، گفت: به دنبال تشکیل جلسه با رسانه‌ها هستیم و درباره تشکیل جلسه کوتاهی کرده‌ایم.

فرماندار ویژه نیشابور با بیان اینکه اگر شما انتقاد می‌کنید اجازه بدهید ما هم انتقاد کنیم، تصریح کرد: اینکه فلان تیتر را در خصوص آموزش و پرورش تیتر محوری کنید واقعا به اعتماد مردم آسیب می‌رساند.

جلایری معتقد است: هر چیزی را نمی‌شود در جامعه زیر سؤال برد و این درست نیست؛ ما نمی‌گوییم چیزی نگویید ولی منطقی و خداپسندانه بنویسید.

وی با تاکید بر اینکه وقتی موضوعی تعطیل می‌شود حتما رعایت آبروی نظام، انسان‌ها و مسئولان واجب است، اضافه کرد: رسانه‌ها ایجاد پویایی و نشاط را در جامعه پیگیری می‌کنند.

 

برچسب ها: تحریم ، ایران ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.