جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای از وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری محرومیت ناحق علی اکبری ورزشکار سنگین وزن کشتی فرنگی از مراجع ذی‌صلاح شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای از "گودرزی" وزیر ورزش و جوانان خواستار  پیگیری محرومیت ناحق علی اکبری ورزشکار سنگین وزن کشتی فرنگی از مراجع  ذی‌صلاح شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر گودرزی

وزیر محترم ورزش و جوانان

باسلام

اخیرا خبر تاسف باری در رسانه‌های داخلی و  بین المللی در خصوص محرومیت دائمی "امیرعلی اکبری" مدال‌آور سنگین وزن کشتی فرنگی از رقابت‌های بین المللی به دلیل استفاده از مواد نیروزا، منتشر شده است.

در ابتدای امر و به دلیل رعایت حرمت عرصه ورزش پهلوانی این رای را تنبیه و جزای کسی دانستیم که از مرام و مسلک پهلوانی فاصله گرفته است و به این مواد مضر رو آورده است لذا واکنشی به این خبر نشان ندادیم.

اما دیشب و در یک برنامه زنده که از رسانه ملی پخش شد و با توجه به بررسی‌های به عمل آمد توسط کمیته ورزش جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی متوجه شدیم حذف این ورزشکار پر مدال از عرصه رقابت‌های جهانی به دلیل برخی سهل انگاری‌ها و همچنین مافیای پرنفوذ روسیه و آذربایجان در "فیلا" و "وادا" صورت گرفته است.

حتما جنابعالی نیز در جریان رد پیشنهاداتی چند میلیاردی آذربایجان و دیگر کشورها از سوی این قهرمان ایرانی هستید و بازهم حتما در جریان هستید که این جوان ایرانی به دلیل وفاداری به ملت و نظام اسلامی این پیشنهادات را رد کرده است تا همچنان پرچم مقدس ایرانی اسلامی را در آوردگاههای بین المللی به اهتزاز در آورد.

لذا از شما برادر عزیز و وزیر محترم تقاضا داریم به منظور شفافیت و همچنین دفاع از حق کشور در فدراسیون جهانی کشتی ضمن بررسی موضوع از طریق حقوقی نسبت به حذف محرومیت ناعادلانه و غیرمنصافه اقدام مقتضی را مبذول فرمایید.

با کمال تشکر

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی

گفتنی‌است، تست دوپینگ "امیرعلی اکبری" کشتی‌گیر سنگین وزن فرنگی با توجه به مافیای جهانی و به دلیل نفوذ روسیه و آذربایجان در فیلا در مسابقات جهانی 2013 بوداپست در مجارستان مثبت درآمده و به ناحق برای همیشه از ورزش محروم شده است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دکتر ، گودرزی ، وزیر ، ورزش ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۲
سلام.توراخداآقایون نذاریداسطوره ای همچون علی اکبری به ناحق محروم بشه
آخرین اخبار