جان كری وزیر خارجه آمريكا بار دیگر حمایت خود را از تروریست‌های سوریه اعلام کرد و گفت: ما به سلیم ادریس رییس ستاد ارتش آزاد مخالفان مسلح سوریه اعتماد داریم.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبكه العربیه؛ وزیر خارجه آمریكا گفته است، كشورش به ارزیابی اوضاع میدانی در سوریه ادامه می‌دهد و همین باعث شده است كمك‌های غیر كشتاری را به حالت تعلیق در بیاورد، اما وی گفته است كه ایالات متحده به سلیم ادریس اعتماد دارد و كمك‌های امریكا برای پشتیبانی از مخالفان ادامه می‌یابد.

وی گفته است: آنچه اخیرا اتفاق افتاده است تأثیری در حمایت ما از مخالفان ندارد و ما به حمایت مالی به آن‌ها ادامه خواهیم داد.

 همچنین دولت آمریكا از گزارشهایی كه نشان می‌دهد كه شبه نظاميان جبهه اسلامي به انبارهای زیر نظر ارتش آزاد مسلط شده، ابراز نگرانی كرده است و سفارت واشنگتن در آنكارا اعلام كرده است كه كمك‌ها به حالت تعلیق درآمده است.

 در همین میان ارتش آزاد سوریه پس از آنكه شبه نظامیان جبهه اسلامی بر انبارهای ارتش آزاد سوریه در منطقه باب الهوی در شمال سوریه كه گذرگاهی مرزی با تركیه به حساب می‌آید، دست یافته، از ایالات متحده و انگلیس خواسته است كه از تصمیم تعلیق ارسال كمك‌های انسان دوستانه به مخالفان سوری دست بكشند و از این كار منصرف شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار