بخشدار کوهین از توابع شهرستان قزوین، از بازگشایی راههای روستایی این بخش باوجود بارش برف و کولاک شدید توسط عوامل راهداری خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
ˈصادق قندی افزود: با توجه به ورود موج بارش ها از هفته گذشته، چندین بار محورهای روستایی این بخش به علت کوهستانی بودن مسدود شد که خوشبختانه با تدابیر از پیش تعیین شده در خصوص استقرار ماشین آلات راهداری و نیروهای راهدار، این مشکل برای تردد ساکنان روستاهای بخش برطرف شد.

وی، با اشاره به مسدودی راه روستایی خرزان و دینک، تاکید کرد: راه روستاهای یاد شده به علت کوهستانی بودن و بارش برف همراه با کولاک شدید مسدود شده بود که شب گذشته این راهها نیز بازگشایی گردید.

این مسوول، به ادامه موج سرما در این منطقه گفت: از مردم و رانندگان می خواهیم در صورت سفرهای غیرضروری از ورود به راههای روستایی بخش کوهین تا عادی شدن وضعیت هوا خودداری کرده و در صورت سفر زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

قندی یادآور شد: با توجه به بهره مندی 14 روستای بخش از نعمت گاز طبیعی، از روستاییان می خواهیم با توجه به وضعیت موجود تا حد امکان در مصرف بهینه سوخت گاز نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، بخش کوهین با 58 روستای دارای سکنه و مرکزیت شهر کوهین، در 35 کیلومتری غرب قزوین و در حاشیه محور قدیم و ضلع شمالی آزاد راه قزوین به رشت واقع شده است./س

برچسب ها: راههای ، روستایی ، کوهین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.