مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر کردستان از امدادرسانی به پنج هزار مسافر از آغاز بارش برف در استان خبر داد و گفت: یک‌هزار و 600 مسافر در راه مانده در جاده‌های کردستان نیز اسکان داده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، خدابنده‌لو از وقوع یک تصادف و مجروح شدن دو نفر در این حادثه خبر داد و گفت: مجروحین در کوتاه‌ترین زمان توسط امدادگران مستقر در جاده امدادرسانی شده و خوشبختانه تلفات جانی نیز نداشته‌ایم.
وی افزود: با توجه به آمادگی که داشتیم با وجود بارش برف و کولاک شدید به خوبی توانستیم با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای عضو طرح زمستانی محورهای مواصلاتی استان را مدیریت کنیم که این موجب شده کوچک‌ترین اتفاق و حادثه ناگواری در استان رخ ندهد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌‌احمر کردستان از فعالیت 500 امدادگر آموزش‌دیده در قالب تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی در استان خبر داد که در کنار سایر دستگاه‌ها در طرح زمستانه فعالیت دارند و گفت: 15 پایگاه ثابت و سیار استان با بهره‌گیری از هر پایگاه چهار نفر امدادگر زمینه لازم برای خدمت به موقع به نیازمندان جاده‌‌‌ای در استان فراهم شده است.
خدابنده لو افزود:پایگاه‌های ثابت و سیار هلال‌احمر استان بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به صورت 24 ساعته در سطح جاده‌ها آماده ارائه خدمت به مردم هستند./س
انتهای پیام/
برچسب ها: مسافر ، اسکان ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.