شهردار قم گفت: با همراهی و همکاری مردم عزیز و مسوولان و دستگاه های نظارتی با مدیریت شهری، روند پیشرفت قم در سال های آتی هم ادامه خواهد داشت و قطاری که راه افتاده از سرعتش کاسته نمی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری در حاشیه چهارمین نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی کشور و مردم در مجموعه مدیریت شهری اثرگذار است، تصریح کرد: هر چند قم در زیرساخت های حمل و نقل عمومی در سال های اخیر سرعت گسترده ای داشت است اما با توجه به عقب ماندگی های سنوات گذشته، نیازمند بودجه های دولتی و ملی هستیم که بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: با همراهی مردم عزیز برای بازگشایی خیابان ها و معابر و همچنین همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیریت شهری، فکر می کنم این عقب ماندگی ها با سرعت ترمیم می شود.

شهردار قم در ادامه گفت: اخیرا دولت  لایحه بودجه سال 93 را تحویل مجلس کرد و در حال حاضر کمیسیون های مختلف مجلس در حال بررسی سرفصل ها و ردیف های بودجه ای هستند که دولت به مجلس پیشنهاد داد است.

وی با بیان اینکه فراکسیون مدیریت شهری موضوعات مربوط به شهرداری ها و مدیریت شهری را رسیدگی می کند، گفت: فرصت را غنیمت شمردیم و از اعضای هیات رییسه فراکسیون شهری، اعضای کمیسیون شوراها و شهرداران کلان شهرها و برخی از شهرداران مراکز استان ها دعوت کردیم که این نشست مشترک را در مجموعه شهر قم داشته باشیم.

شهردار قم توجه توسعه شهر قم در ردیف بودجه ها و سرفصل هایی را که پیش بینی می کنند را از اهداف این نشست عنوان کرد و گفت: امیدواریم از تجربه و همفکری و هم افزایی که بین این عزیزان انجام می شود بتوانیم استفاده بهینه ای در بودجه سال 93 بکنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که مجلس شورای اسلامی آن را مصوب کند بیشترین اثر آن برای مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: این قوانین در شهرها و برای شهروندان عزیز می تواند اثرات موثر و مستقیمی داشته باشد که انشاالله بتوانیم با پیش بینی هایی که می کنیم بتوانیم بیشترین سهم را در بودجه داشته باشیم.

وی در پایان از اصحاب رسانه و مجموعه خبرنگارانی که دو روز برگزاری چهارمین نشست مشترک شهرداران کلانشهرها و هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی را پوشش خبری دادند قدردانی کرد و گفت: انشاالله بتوانیم اثرات آن را در مدیریت شهری ببینیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.