سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل تیم صبای قم گفت: برای آنکه بازیکنان ما از استرس نبردن در هفته های گذشته خارج شوند شدیدا به برد مقابل این تیم نیاز داشتیم.

به گزراش باشگاه خبرنگاران قم، حسین فرکی افزود: دو تیم چند هفته ای بود طعم پیروزی را نچشیده بودند پیش بینی می شد که بازی سختی مقابل هم داشته باشند و ابتدای بازی همین مساله را نشان داد.

وی افزود: وقتی که در نیم اول به گل رسیدیم دفاع تیم فوتبال صبای قم باز شد و بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان بازی را روان تر دنبال کردند، تااینکه نیمه اول با یک گل به نفع ما تمام شد.

فرکی اظهارداشت: بین دونیمه با بازیکنان خود صحبت کردم بطوری که آنان مصصم بودند در نیمه دوم ابتدا گل نخوردن و بعد تعداد گلهای خودرا بیشترکنند.

وی به اخراج یکی از بازیکنان تیم فوتبال صبا اشاره کرد و گفت: بعد ازاینکه این بازیکن اخراج شد کار ما راحتر شد و توانستیم کنترل بازی را بهتر دراختیارداشته باشیم

فرکی افزود: در این نیمه چند فرصت گلزنی داشتیم که یکی از این فرصتها به گل تبدیل شد و تیم فولاد خوزستان در این بازی موفق به برد شیرین بعد ازهفت هفته شد.

وی اظهارداشت: به این برد روحیه بخش نیاز داشتیم به همین دلیل ازبازیکنان خود ممنون هستم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان درجریان هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های ایران عصر جمعه درخانه موفق شد تیم فوتبال صبای قم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.