آخر هفته با دریچه – بسته شماره 35؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود، ۱۳۹۲/۰۹/۲۹

در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين بازی های اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ بازی هايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

 

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

بازی pou این بار برای پلتفرم جاوا + دانلود

 با توجه به درخواست های مکرر کاربران دریچه مبنی بر قراردادن بازی های جدید و جذاب برای پلتفرم جاوا، در این گزارش قصد معرفی یک بازی هیجانی و پرطرفدار به نام pou را داریم. این بازی در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و ios ارائه شده بود، که به تازگی نسخه جاوا این بازی نیز ارائه شده است. البته داستان بازی به صورت کامل با نسخه اندروید آن متفاوت است. در این بازی شما باید به سمت بالا حرکت کنید و سکه های موجود در مسیر را برای کسب امتیازات بالا جمع آوری کنید. با کسب امتیازات لازم می توانید به مراحل بالاتر بروید، به یاد داشته باشید که با پیشرفت در بازی عبور از مراحل سخت تر خواهد شد.
 
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای سیمبین؛

تیم فوتبال خود را مدیریت کنید + دانلود بازی

در بازی Premier manager شما در نقش یک سرمربی فوتبال ظاهر می شوید و وظیفه دارید تیم مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای کسب پیروزی و مقام قهرمانی باید بازیکنان خود را آموزش داده و آن ها را در مکان مناسبی از زمین قرار دهید، می توانید تاکتیک های هجومی یا تدافعی را اتخاذ کنید، همه ی تاکتیک ها را نسبت به شرایط و محل برگزاری بازی در نظر بگیرید. اگر در چیدمان و تاکتیک های خود اشتباه کنید، تیم شما دچار بحران و شکست خواهد شد. با کسب مقام قهرمانی خود را به عنوان یک مدیر و سرمربی برتر مطرح کنید!
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای تمامی سیستم عامل ها؛

بازی هیجان انگیز موتور سواری + دانلود

حتما شما یکی از علاقه مندان به رشته ی موتور سواری و هیجانات موجود در آن هستید، تصمیم داریم تا این بازی هیجانی را برای تمامی سیستم عامل ها آماده ی دانلود کنیم، امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی "هاکی روی یخ" برای پلتفرم جاوا + دانلود

رشته ی ورزشی هاکی یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های ورزشی است، که شما هم اکنون می توانید به صورت رایگان این بازی KHL 2013 را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این مسابقات شما به لیگ قهرمانی قاره ها دعوت شده اید و قویترین تیم های هر قاره در مسابقات شرکت کرده اند، شما برای قهرمانی کار سختی را پیش رو خود دارید و برای پیروزی باید بسیار تلاش کنید. پس بهترین تمرین ها را به تیم خود دهید و بازیکنان را از لحاظ روحی آماده مسابقات کنید!
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

در جنگ های هوایی شرکت کنید + دانلود بازی

حتما شما هم دوست دارید که به عنوان یک خلبان هواپیمای جنگی باشید. این بازی AirAttack HD یکی از بهترین و زیباترین بازی های هواپیمایی برای گوشی های دارای سیستم عامل اندورید است. در این بازی شما وظیفه دارید به 10 ماموریت سخت و سرنوشت ساز بروید، سه هواپیما و 64 نوع دشمن در بازی به دنبال منهدم کردن هواپیمای شما هستند، پس مراقب خود باشید. با عبور از هر مرحله می توانید سلاح ها و هواپیمای خود را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتری به مصاف دشمنان بروید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای پلتفرم جاوا

قدرت تیراندازی خود را نشان دهید + دانلود بازی

رشته ی ورزشی تیر اندازی با کمان یکی از قدیمی ترین رشته های ورزشی در جهان و به ویژه در کشورمان است. به سوی سیبل تیر اندازی کنید، برای اثبات قدرت و دقت تیر انداری خود سعی کنید مرکز سیبل را مورد اثابت قرار دهید. با اثبات خود به عنوان کلانتر شهر برگزیده می شوید و وظیفه دارید با استفاده از مهارت خود به مقابله و مبارزه با خلافکاران بپردازید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: سازگاری با اکثر گوشی های جاوا، گرافیک مناسب، مراحل متعدد و ... اشاره کرد.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


با نهایت قدرت ضربه بزنید؛

بازی مبارزه ی UFC Undisputed برای تلفن همراه + دانلود

UFC Undisputed یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های مبارزه ای در گوشی های دارای سیستم عامل ios است.بدون شک، این بازی با حجم کم و گرافیک نسبتا بالای خود توانسته است کارابران فراوانی را جذب خود کند. هنرهای فردی و مبارزه ای مبارز مانند فیلم های اکشن شبیه سازی شده است و ضربات، شدت و منزلت مبارز به خوبی بازسازی شده است. در این بازی شما در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می کنید، مسابقاتی که بهترین مبارز های جهان در آن شرکت دارند، قهرمانی در مسابقات جهانی ufc به شما اعتبار فراوانی می بخشد و سبب محبوبیت شما می شود.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


Tom and Jerry Tales؛

بازی خاطره انگیز "موش و گربه" برای سیمبین + دانلود

حتما شما هم با کارتون خاطره انگیز موش و گربه آشنا هستید، کارتونی که در آن تام شخصیت گربه قصد گرفتن جری شخصیت موش را داشت و برای به دام انداختن او روش های مختلفی را امتحان می کرد و هر بار شکست می خورد. بازی نیز برگرفته شده از داستان این کارتون است و گربه بازی قصد دارد موش را به دام بی اندازد، شما در بازی باید نقش یک موش با هوش را اجرا کنید و از تله های موجود عبور کنید و غداهای مورد نیاز خود را تامین کنید، اگر در تله های گربه اسیر شوید، قطعا او شما را خواهد خورد!

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


Hill Climb Racing؛

بازی اندرویدی صعود به تپه + دانلود

در بازی Hill Climb Racing شما وسیله‌های نقلیه متفاوتی از جمله ماشین، تانک، موتور و ... دارید که بعد از انتخاب وسیله نقلیه مورد نظر و جاده بازی شروع می شود سعی کنید سکه هایی که در مسیر راهتان هست را جمع کنید و با نهایت سرعت حرکت کنید. در واقع این بازی یکی از جالب ترین و اعتیاد‌ آور‌ترین بازی‌های رانندگی است که بر اساس فیزیک برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی ساخته شده است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


طناب ها را پشت سر هم ببرید!

نسخه ی جدید بازی Cut the rope برای اندروید + دانلود

Cut the rope از پرطرفدارترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است.با توجه به نزدیک شدن به پایان سال میلادی این بازی با عنوان "هدیه تعطیلات" ارائه شده است. وظیفه شما در بازی این است که هیولای موجود در آن را سیر کنید، باید طناب ها را به گونه ای قطع کنید که آبنبات های موجود در طناب ها به سمت دهان هیولا هدایت شوند. در ضمن اگر بتوانید آبنبات را به صورت سه ستاره به دهان هیولا هدایت کنید، امتیازات بیشتری را کسب می کنید.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 


گردآوری از: سالار واعظی
 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۱:۲۶ ۳۰ آذر ۱۳۹۲
لطفا برنامه zapya را هم بگذارید
آخرین اخبار