امام جمعه رودهن گفت: موفقیت های نظامی با دستیابی به فناوری های مدرن در نیروهای زمینی و دریایی و هوایی سپاه و ارتش در شرایط تحریم نشاندهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رهبری متفکر و با تدبیر آن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ایران اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری و حضور ملتی انقلابی زیرسایه ولایت فقیه توانسته در تاریخ انقلاب اسلامی در برابر تهاجم های دشمن به گونه های مختلف ایمن بوده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :انقلاب ایران طبق فرمایشات امام خمینی (ره)که "انقلاب ما انفجار نور بود"منبع انتشار ارزشهای معنوی و دینی و ملی و انسانی بوده است و ایران طبق دستورات دین مبین اسلام همیشه مدافع مظلوم و دشمن ظالم بوده است .

امام جمعه رودهن اضافه کرد :در دوران دفاع مقدس ایمان به خداوند متعال ایران را در برابر تهاجم و جنگی چند جانبه پایدار و استوار نگه داشت روحیه معنوی ملت ایران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی استقلال و آزادی کشور مان را رقم زدند .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :موفقیت های نظامی با دستیابی به فناوری های مدرن در نیروهای زمینی و دریایی و هوایی سپاه و ارتش در شرایط تحریم نشاندهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و رهبری متفکر و با تدبیر آن است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.