سرمربی فولاد ماهان اعتقاد دارد شرایط تیمش حتی با ذوب آهن قبل از انحلال هم قابل مقایسه نیست.

محسن صادق‌زاده بعد از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جالب بود که خود من هم انتظار نداشتم با این شرایط روحی وارد زمین شویم. از طرفی دانشگاه آزاد هم برای بازی سنگینی آماده نشده بود و می توانستیم از این فرصت استفاده کنیم اما متاسفانه مسائلی در تیم ما هست که بیشتر به بحث روانی بازمی گردد و از پشتیبانی تیم نشات می گیرد.

وی در مورد مسائل مالی باشگاه اشاره کرد: بخشی از این بحث پشتیبانی به مسائل مالی مربوط است. اتفاقاتی بعد از فینال جام باشگاههای آسیا برای ماهان افتاد که تیم در همین حد فعلی باقی ماند و ما تنها تلاش می کنیم تا این اسم را حفظ کرده و در جمع هشت تیم برتر باقی بمانیم.

روند بازی ما کاملا مشخص بود

صادق زاده در مورد تعویضهای کوارتر آخر توضیح داد:‌ روند بازی ما کاملا مشخص بود، اگر قصد ادامه دادن داشتیم باید تیم از خود شخصیتی رو به جلو را نشان می داد به همین دلیل ترجیح دادم بیش از این به بازیکنان خود فشار نیاورم. مهره های اصلی ما بالای 30 دقیقه بازی می کنند و در هفته های آینده بازیهای مهمی داریم که باید نفرات را برای آن حفظ کنیم.

سرمربی فولاد ماهان در پاسخ به سوالی در مورد شکایت سانی بچیروویچ گفت: تنها همین را می گویم که تیم مصوب پیش از فصل برای بازیهای لیگ، متفاوت از تیم فعلی بود و نام سانی بچیروویچ نیز در بین بازیکنان مورد نظر برای این فصل قرار داشت.

از لیگ کنار نمی رویم

وی در مورد مقایسه شرایط امسال ماهان با ذوب آهن دو سال قبل تاکید کرد: این تیم را با ذوب آهن دو سال قبل مقایسه نمی کنم چون آن تیم بازیکن خارجی و شکل اصلی خود را با وجود تمام مشکلات حفظ کرده بود در حالی که ما حتی امکان نگه داشتن بازیکن خارجی خود را هم نداشتیم.

رئیس هیات بسکتبال اصفهان ادامه داد: حداقل استان اصفهان در این سالها نشان داده که با تمام سختی ها مبارزه می کند تا در ورزش حفظ شود. ما هم با وجود اینکه سرمایه گذاران عقب کشیده مشکلات مالی داریم اما از لیگ کنار نمی رویم. ذوب آهن امسال هم با تمام مشکلات در لیگ شرکت کرد و امیدوارم با بسکتبال اصفهان با بهتر شدن شرایط بار دیگر به دوران اوج بازگردد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فولاد ، ماهان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار