امیدوارم جشنواره جام جم بتواند چهره‌های شاخص فرهنگی را از صندوقچه خانه‌هایشان بیرون کشد.

مهدی امینی‌خواه بازیگر سریال‌های تلویزیونی با اشاره به تأثیر در جشنواره جام جم در میان اهالی عضو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره‌هایی مثل "فجر" می‌تواند با ارزیابی آثار هنری، بازیگران را تشویق به ساختن آثار ماندگار و ارزشمند کند.
 
وی افزود: در سازمان صدا‌وسیما هم برگزاری جشنواره جام جم به عنوان یکی از سیاست گذاری‌های انجام شده کاری بزرگ و ارزشمند است. 

امینی‌خواه در خصوص تفکیک یک جشنواره به چند جشنواره مجزا، اظهار داشت: معتقدم اگر هر شبکه تلویزیونی بتواند با جشنواره‌ای مجزا و با نگاه و بررسی به آثار خودش پیش رود، اتفاق بزرگی خواهد بود.  
وی با اشاره به خانه نشینی عده‌ای از پیشکسوتان تصریح کرد: امیدوارم با سیاست‌گذاری‌های خوبی که در سیما اتفاق می‌افتد، بتوانیم از وجود بزرگان عرصه هنر که چهره‌های شاخص فرهنگی محسوب می‌شوند، بیشتر بهره‌مند شویم. 

امینی‌خواه تصریح کرد: تجربه‌های فرهنگی نباید در صندوقچه‌های خانه‌ها نگهداری شوند و باید با ایجاد قانون‌هایی خاص از ورود افراد و باند بازی‌ها به عرصه بازیگری جلوگیری شود. 

این بازیگر ادامه داد: اگر به سمتی پیش رویم که افراد ناکارآمد وارد این عرصه شوند، همه چیز را باخته‌ایم و به عقیده من باید هر چه زودتر مسئولان دست به کار شوند. 

امینی‌خواه خاطر نشان کرد: امیدوارم جشنواره تلویزیونی جام جم بتواند با کمک هنرمندان این گام را بردارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار