سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی گفت: استقلال فردا مقابل ما بازی آسانی نخواهد داشت زیرا بازیکنان ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا بازی خوبی ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود یاوری در کنفرانس خبری  قبل از بازی مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: ما فردا با تیم فوتبال استقلال تهران بازی داریم که باید در این خصوص بگویم این تیم مقابل ما بازی آسانی نخواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی تصریح کرد: گسترش فولاد روز گذشته با سپاهان بازی کرده است و هفته آینده باید به مصاف ما بیاید آن‌ها یک هفته استراحت می‌کنند اما فر دا برای ما بازی گذاشتند با این حساب ما 4 روز استراحت می‌کنیم اما گسترش فولاد 8 روز به استراحت می‌پردازد که در این خصوص کسی پاسخ‌گو نیست؟

وی افزود: امیدوارم بازی فردا مقابل استقلال طوری باشد که داوری در سرنوشت مسابقه اثر نگذارد چون هفته گذشته در بازی با فولاد خوزستان گل زدیم اما اصلا این صحنه پخش نشد حتی کارشناسان گل را تأئید کردند اما همچنان حق ما را ضایع می‌کنند که به نظر من نباید اینطوری باشد.

یاوری اظهار داشت: بدون شک بازی فردا برای استقلال آسان نخواهد بود. البته نمی دانم امروز چه تمرینی کردند چون من اینجا هستم اما فکر می‌کنم شرایط خوبی داریم. فدراسیون باید مراعات تیم ملی را کند. باید در جام جهانی خوب ظاهر شویم. زمانی که آمریکا را در جام جهانی بردیم همه خوشحال شدند و حالا همه باید به حرف کی‌روش گوش کرده و برنامه های او را پیاده کنند. فکر نمی کنم مسائل مالی برای کشور ما غیر قابل حل باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی خاطرنشان کرد: محمد انصاری را از استقلال گرفتیم و در نظر داشتیم وی را نشان دهیم اما او سه کارته شده همچنین سید محمد حسین سعید قزل و فرشید اسماعیلی مصدومان ما در این بازی هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: یاوری ، استقلال ، فجر ، لیگ ، برتر ، آزادی ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار