دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: هنوز کی‌روش هیچ لیستی از بازیکنان مدنظرش را به ما نداده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی محمد‌نبی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: آیین‌نامه کمیته انضباطی و کمیته استیناف توسط فیفا وضع شده و البته در کشورمان ایران نیز شده است. در خصوص پرونده دایی نیز وی اعتراضاتی داشته‌اند که چرا در خصوص موارد مشابه در دیگران تصمیم گیری‌هایی اتخاذ نشده است که باید گفت شروع رسیدگی به هر حکمی نیاز به متقاضی دارد و پرونده‌ای که خواهان نداشته باشد مورد رسیدگی نیز واقع نخواهد شد.
 
وی افزود: حسن‌زاده امروز به اردن رفت و پس از بازگشت در خصوص پرونده قهرمانی رأی نهایی را خواهد داد. در پرونده آقای دایی نیز، وکیل وی معترض بوده و اگر سپاهان خواهان تجدید نظر در این پرونده نبوده حق با پرسپولیسی‌هاست چراکه کمیته انضباطی و استیناف بدون خواهان نباید به پرونده‌ای رسیدگی کنند.

نبی تصریح کرد:این برای سومین بار است که بعد از انقلاب به جام جهانی صعود می کنیم.پیش از انقلاب یکبار به جام صعود کردیم و خوشبختانه در یک سال اخیر توفیقات زیادی در ورزش را شاهد بودیم.

وی عنوان کرد:من به اتفاق کی روش به مراسم قرعه کشی جام جهانی رفتم و قبل از آن در یک سمینار حضور پیدا کردیم. پس از قرعه کشی ایران و قرعه انگلیس و فرانسه در سالن همهمه ای ایجاد شد که جالب بود. مسئولان فیفا برخورد خوبی با ما داشتند. خود کی روش نیز که جزء 10 مربی برتر دنیاست و وقتی کاپرلو و دل بوسکه با وی مذاکره می کنند یا زین الدین زیدان به سمت وی می آمد همین ها نشان از جایگاه بالای وی دارد.

**کمپ تیم ملی یکی از نقاط مثبت ماست

نبی در خصوص کمپ تیم ملی بیان داشت: یکی از نقاط مثبت ما ،محل اقامت تیم ملی است.این کمپ فاصله 10-15 دقیقه ای تا فرودگاه و فاصله 15 دقیقه ای تا محل تمرین دارد. در کنار این موضوعات امکاناتی که باشگاه کورنتیانس دارد، امکانات بسیار خوبی است. سائوپائولو با توجه به مرکزیتی که دارد تا 3 شهر محل مسابقه با هواپیما یک ساعت فاصله دارد و لازم نیست از 2 روز قبل به آنجا برویم.

وی ادامه داد:طبقه 8 هتل کاملا در اختیار تیم ملی است که 40 اتاق دارد.زمانی که ما برای بازدید به این هتل رفتیم پرتغالی ها و کلمبیا و غنا نیز برای رزرو آن آمده بودند که چون ایران زودتر آنجا را رزرو کرده بود آنها موفق به رزرو نشدند.

نبی تصریح کرد:صعود ما از گروه، بستگی به شرایط آمادگی تیم ملی دارد، اگر شرایط مطلوب باشد شانس صعود خواهیم داشت. در اینجا ثانیه ها نیز مهم هستند و اگر بازیکنان در رفلکس طبیعی باشند عملکردمان خوب خواهد بود.باید تمرین و تلاش کنیم تا به موفققیت برسیم.فردا جلسهای با کی روش و کفاشیان در خصوص تیم ملی خواهیم داشت.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در مورد حاشیه به وجود آمده درباره مسی اظهار داشت:: زبان فوتبال مرز ندارد و بازیکنان بزرگ متعلق به کشور خاصی نیستند. کاربرانی که این کار را انجام دادند حتما مسی را دوست دارند.

وی افزود: کاپلو قبل از مراسم قرعه‌کشی جلسه‌ای با کی‌روش داشت و پیشنهاد برگزاری دیداری دوستانه در 5اسفند ماه در یکی از شهرهای روسیه را داشت . کی‌روش جواب منفی نداد و گفت که باید ببیند جواب قرعه کشی چه می شود. البته بعد از قرعه‌کشی ما روی تیم‌های آفریقایی متمرکز هستیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درخصوص آزانس های مسافرتی و بلیط برزیل گفت: فدراسیون فوتبال به هیچ وجه هیچ آژانسی را تحت نظارت ندارد. هواداران و مردم مراقب این مسئله باشند و بی‌جهت با کسی قرارداد نبندند. اگر چنین مسئله‌ای باشد در سایت فدراسیون اعلام می شود.

**با این شرایط ، نباید به افتخارات آینده فکر کنیم

نبی در مورد بودجه فدراسیون فوتبال مطرح کرد: با این بودجه و هزینه‌ای که ما انجام می‌دهیم دیگر نباید به فکر کسب افتخارات در آینده باشیم بلکه باید تنها به بقاء فکر کنیم. ما با استفاده از پتانسیل‌های فوتبالی و لطف خدا توانستیم بعه اینجا برسیم.

وی تاکید کرد: کی روش هنوز هیچ لیستی از بازیکنان مدنظرش را ارائه نکرده است.سرمربی تیم ملی قرار است امروز به ایران بازگردد. باید فضای تعامل داشته باشیم. تنها خواسته کی‌روش موفقیت تیم ملی است و باید به او کمک کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: برنامه‌ریزی AFC   اکثرا به نفع شرق آسیایی‌ها ست و غرب آسیا متضرر می شود. در کمیته مسابقات بعد از جام، کفاشیان پیشنهاد خود را ارائه می‌کند تا در برنامه تغییراتی به وجود بیاید. البته تا 2015 تقویم آسیا تغییر نمی‌کند و این مسئله باعث ضرر و زیان تیم‌های غرب آسیا است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.