شرکت اپل به‌ تازگی نرم‌افزاری استثنایی برای کمک به توریست و مشتریان محصولات اپل تولید کرده که سبب صرفه‌جویی در وقت و پول آنها می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران شرکت اپل در ادامه کارهای نوآورانه درارتباط با افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان این‌بار با استفاده از برنامه‌ای به نام iBeacon و بهره‌گیری از فناوری GPS به کاربر مصرف‌کننده محصولات اپل آدرس نزدیکترین فروشگاه اپل را معرفی می‌کند.



گفتنی است، هدف اپل از این کار راحت شدن کار کاربران برای خرید محصولات جدیدتر و یا استفاده از خدمات جانبی و خدمات پس از فروش اپل است.

گفتنی است‌،‌ طراحان این پروژه در اپل به توسعه این طرح فراتر از معرفی فروشگاه می اندیشند و امیدوار هستند که درآینده کاربران با استفاده از این کاربری بتوانند اطلاعات در مورد حرکت قطارها،‌ جزئیات درباره نقاشی در موزه‌ها و یا حتی پیگیری معاملات سهام را انجام دهند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد،‌ البته این فن‌آوری جدید به دلیل حالت دریابی از سوی برخی نهادها مورد نکوهش در خصوص نقص حریم شخصی افراد قرار گرفته اما گروه‌های علاقمند به این فناوری هر روز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

شرکت اپل در گام اول این فن‌آوری را در 254 فروشگاه راه‌اندازی کرده است. طراحان اپل برای آن دسته از کاربرانی که در تمام نقاط دسترسی به GPS ندارند و GPS در آن منطقه فعالیت نمی‌کند سیستم بلوتوث بی‌سیم را به‌ عنوان راه‌حل پیشنهاد می‌کنند.

با استفاده از این برنامه کاربران از پرداخت هزینه‌های اضافه برای جستجوی محل فروشگاه و یا تماس با مرکز خدمات مشتریان بی‌نیاز می‌شوند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار