صالحی: آیین نامه‌های ما من‌ در‌ آوردی نیست/آقایان خودشان در مجمع به آنها رأی داده‌اند

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: قانون‌های کمیته انضباطی و استیناف من در آوردی نیست و همه قوانین در مجمع فدراسیون فوتبال به رأی مدیران باشگاه‌ها رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، علیرضا صالحی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: هیچ موضوعی نباید در رسانه‌ها به صورت توهین یا مصاحبه غیر‌واقع صورت پذیرد. انتقاد خوب است اما باید سازنده باشد تا باعث پیشرفت شود اما متأسفانه برخی انتقادات مخرب هستند.
 
رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مراجعی وجود دارد تا برای حفظ نظم جامعه باید به آنجا رفت و نباید حاکم را زیر سوال برد بلکه باید طبق قانون پیش برویم.دایی در اظهاراتی در یکی از برنامه‌های تلویزیونی عنوان کرد که داور به سمت ما آمد اما پذیرای او نبودیم و به سمت تیم حریف غش کرد، این یعنی اینکه از طرف مقابل رشوه گرفته است. این قضیه تخلف است و طبق قانون، مجازات دارد. کمیته طبق قانون مجازات با استناد به محتویات می‌تواند متخلف را به پرداخت جریمه نقدی و یک تا 8 جلسه محرومیت محکوم کند.

وی تاکید کرد: آیین نامه‌های ما من درآوردی نیست و مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر که عضو مجمع هستند به آنها رای داده‌اند. قضیه این جاست که اگر این قوانین برای دیگران اعمال شود خوب است اما برای خودشان نه!

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره حکم دایی و شکایت او به فیفا گفت: رأی کمیته انضباطی محکومیت به 7 میلیون تومان بود اما در بند 2 ماده 23 آئین‌نامه انضباطی عنوان شده این موضوع شامل جریمه نقدی و محکومیت می‌شود به همین خاطر ما رأی را صادر کردیم. غیرقانونی عمل نکردیم و 2 جلسه را به خاطر اعمال قانون بیان کردیم. کسانی که مصاحبه می‌کنند ابتدا آئین‌نامه را مطالعه کرده سپس اظهارنظر کنند.

صالحی در پایان خاطر نشان کرد: پرونده قهرمانی مورد دیگری است و به صورت جداگانه بررسی می شود و اگر افشاگری صورت می گیرد باید از طریق مراجع قانونی صورت پذیرد و مجرای قانونی حفظ شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار