سوال‌های مکرر حوزه‌ی موسیقی درخصوص حذف موسیقی پاپ از بخش رقابتی جشنواره و منع اجرا در مرکز همایش‌های برج میلاد همچنان از سوی مسئولان بی‌پاسخ مانده است.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره‌ی موسیقی فجر به عنوان بزرگترین رخداد موسیقی کشور، هر ساله در واپسین ماه‌های فصل زمستان برگزار می‌شود. 

این در حالی است که موسیقی پاپ، به عنوان یکی از پر مخاطب‌ترین حوزه‌های موسیقی، از ورود به بخش رقابتی جشنواره منع شده و جایگاهی برای حضور در این عرصه را ندارد.
 
همچنین در این 100 روز گذشته که دولت جدید افراد کارآمدی را برای ریاست و معاونت در حوزه‌های هنری منصوب کرده است، اوضاع تمامی عرصه‌های هنری رو‌به بهبود رفته و تنها قافله‌ی موسیقی از این کاروان جا مانده است، زیرا اوضاع و احوال این حیطه‌ی هنری بهبود که نیافته هیچ، رو به نزول و انزوا نیز دارد. 

یکی از مصادیق این موضوع اختصاص برج میلاد به عنوان برترین و مجهزترین سالن اجرای کنسرت به موسیقی سنتی است. گرچه اهمیت این حوزه و جایگاه ویژه و مقام رفیع آن برای هیچ‌کس پوشیده نیست، اما همانطور که برگزاری بیش از حد کنسرت‌های پاپ در برج میلاد سبب ایجاد اختلال بر کل پیکره‌ی موسیقی می‌شود، منع اجرای موسیقی پاپ در این سالن نیز سبب بروز مشکلات بسیاری برای این حوزه خواهد شد. 

لازم به ذکر است که در این دوره‌ی کوتاه امید و نشاط بسیاری در دل هنرمندان حوزه‌ی موسیقی شکل گرفت، اما تا به امروز وعده‌هایی که بسیاری از فعالان این عرصه داده شده، تحقق نیافته است همچنان‌که هیچ یک از مسئولان نیز تاکنون پاسخگوی سوال‌های مکرر در این خصوص نبوده‌اند و تماس‌های پیاپی، برای ارتباط با مسئولان مربوطه به وعده‌های بعد و بعید و جلسات تمام نشدنی ختم می‌شود.
 
و ما همچنان چشم انتظار پاسخ‌های دلگرم‌ کننده‌ی مسئولان محترم و دلسوز هستیم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار