نمایش «تهران-بلگراد» که از دوشنبه هفته آینده به صحنه می‌رود ، ساعت 18 روز یکشنبه 24 آذر ماه با اجرای ویژه خود برای اهالی رسانه، پس از ماه‌ها پای عکاسان و خبرنگاران را به تئاتر مولوی باز می‌کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ نمایش تحسین شده نمایش «تهران-بلگراد» که از دوشنبه هفته آینده میزبان عموم علاقه‌مندان و تماشاگران تئاتر خواهد بود، ساعت 18 روز یکشنبه 24 آذر ماه اجرای ویژه خود برای انجمن عکاسانخ انه تئاتر و خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها رابه صحنه خواهد برد تا پس از ماه‌ها پای عکاسان و خبرنگاران را به تئاتر مولوی کند.

 «جایزه بهترین نمایش‌نامه»،‌ »لوح تقدیر کارگردانی»، «جایزه طراحی صحنه»‌و نیز «نامزدطراحی لباس»عناوینی هستند که این نمایش در «شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران» موفق به کسب آن‌ها شده است.
نویسنده و کارگردان «تهران-بلگراد» فریار حسینی است و امید اکبری طراحی صحنه و لباس آن را برعهده دارد. بازیگران این نمایش دراجرای پیش‌ رو، مهناز ذبیحی و آیدا صادقی خواهند بود.

دو بازیگری که به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی «آفساید» ،به همراه سه بازیگر دیگر این اثر به طور مشترک موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره فیلم خیخُن اسپانیا شدند.

«تهران-بلگراد»از 25 آذرماه هرروز و حتی شنبه‌ها از ساعت 18 اجرای خود را بهمدت50 دقیقه به روی صحنه خواهد برد. قیمت بلیت این نمایش 10هزارتومان است که از روزهای شنبه تا چهارشنبه برای تمامی دانشجویان دانشگاه تهران و نیز دانشجویان نمایش تمامی دانشگاه‌ها با 50 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار