کاپیتان تیم بسکتبال فولاد ماهان با نارضایتی از اوضاع تیمش گفت: شرایط اینطور باشد، بعد از نیم فصل برای این تیم بازی نمی‌کنم.

جواد داوری بعد از شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد از شرایط بازی و تیم خود بسیار ناراضی بود و به  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: توپ‌هایمان مقابل دانشگاه آزاد زیاد گل نمی شد اما از طرف دیگر سرمربی تیم نیز به نحوی نمی خواست برنده شویم و بعد از اینکه تیم در کوارتر سوم راه افتاد با تعویض های خود دست به جوانگرایی زد. ما در ده دقیقه آخر با بازیکنانی بازی کردیم که قبلا سوپرلیگ را ندیده بودند. به هر حال این تیم حرفه ای است، این درست که توپهایمان در نیمه اول وارد سبد نمی شد اما چرا در نیمه دوم به این شکل عمل کردند؟ برایم قابل هضم نیست.

امسال رفاقتی بازی می کنیم

کاپیتان ماهان ادامه داد: امسال ما به صورت رفاقتی برای تیم بازی می کنیم و هیچ حمایتی از تیم قهرمان آسیا نمی شود. به نظرم دستهایی در کار است که این تیم به هیچ جایی نرسد البته این موضوع را در اصفهان حس می کنیم و ربطی به تهران ندارد.

وی اضافه کرد: با این شرایط از نیم فصل به بعد دیگر بازی نمی کنم. دلیلی ندارد حیثیت و آبرویمان برای هیچ برود.

تاکتیک پذیری بازیکنان ضعیف است

داوری مشکل تیم را توضیح داد: مشکل این است که بازیکنانی در تیم ما فیکس هستند که برای اولین بار در عمرشان این شرایط را تجربه می کنند. متاسفانه بسکتبال و تاکتیک پذیری ضعیفی داریم. دفاع و حمله تیمی هم ضعیف است و همه اینها مواردی است که حل آن زمان زیادی می برد برای مثال در بحث تاکتیک پذیری، دفاع و حمله تیمی به 5 ماه زمان نیاز است. مسائل دیگری هم هست که دیگر عنوان کردن ندارد. تصمیمات اشتباهی گرفته می شود و بازیکنان در کنار کادر فنی در جریان بازی احساساتی عمل می کنند.

تیم منحل شود بهتر است

کاپیتان ماهان پا را فراتر گذاشته و می گوید: امیدوارم اگر شرایط به این شکل پیش می رود تیم منحل شود. از ابتدای فصل هم به جز اینکه دیر شرایط را به ما اطلاع دادند دوست داشتم در تیم بمانم چون از ابتدای تشکیل این تیم در ماهان بودم و واقعا به آن علاقه داشتم اما با شرایط فعلی حتی حل مشکلات مالی هم کمکی به تیم ما نمی کند. 6 بازیکن یعنی به اندازه یک تیم کامل،‌ به غیر از بازیکنان خارجی از ترکیب امسال جدا شدند و جمع کردن اوضاع سخت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جواد ، داوری ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار