رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: مجوز کمپ های ترک اعتیاد اجباری از سوی وزارت بهداشت صادر می شود و سازمان بهزیستی در صدور مجوز آن نقشی ندارد.

دکتر همایون هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص رها سازی معتادان خیابانی از کمپ های اجباری اظهار داشت: مجوز کمپ های اجباری از سوی وزارت بهداشت صادر می شود و زمانی که متوجه این موضوع شدم متا‌سف گشتم.

وی با اشاره به اینکه کمپها‌ی ترک اعتیاد مجاز مجوز خود را از سوی سازمان بهزیستی دریافت می کنند افزود: در حال حاضر 650 کمپ ترک اعتیاد مجاز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور هستند که مدد کار، مدد یار، پزشک و روانشناس در این کمپ های ترک اعتیاد خدمات مورد نیاز به متقاضیان ترک اعتیاد ارائه می دهند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به اینکه تمامی دستگاهها در خصوص ریشه کن کردن ترک  اعتیاد دخیل هستند افزود: از سال گذشته 400 معتاد خیابانی توسط نیروی انتظامی بازداشت و به سازمان بهزیستی تحویل داده شدند که بسیاری از این معتادان مجهول الهو‌یه  و یا بیمار بودند که سازمان بهزیستی مسئولیت نگهداری از آنان متقبل شد و برای این موضوع بودجه های کلانی در نظر گرفته شد.

وی یاد آور شد، این معتادان بهبود یافتند و بعضی نیز رسوب کردند که هزینه رسوب آنان توسط بهزیستی تامین شدند.

همایون هاشمی اضافه کرد: در سال جاری نیز فقط در استان تهران 300نفر دستگیر و به کمپ های ترک اعتیاد تحت نظارت سازمان بهزیستی سپرده شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: معتاد ، ترک ، کمپ ، رسوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ASAL
۱۱:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید داداشم میخواد کمپ بزنه باید چیکار کنه لطفاراهنمایی کنید
آخرین اخبار