فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی با پیش بینی بروز جنگ غافلگیر کننده علیه اسرائیل، از سران کابینه و ارتش خواست برای مقابله با چنین جنگی آماده شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری المختصر، منابع داخلی در اسرائیل به نقل از ژنرال ایال ایزنبرگ نوشتند:« جنگ آینده ممکن است جنگ غافلگیر کننده باشد به همین دلیل وظیفه داریم خود را برای رویارویی با چنین جنگی آماده نگه داریم، آغاز این جنگ ممکن است با شلیک صدها موشک به قلب اسرائیل و تداوم این شلیک ها تا پایان جنگ باشد».

ایزنبرگ که در کنفرانس سالانه ساختار مطالعاتی ارتش و اجتماع در طبریا، درباه میزان آمادگی جبهه داخلی در رویارویی با شرایط ویژه سخن می گفت افزود:« همه شهرهای اسرائیل در تیررس موشک هستند و این برای همه شهروندان خطرناک است و در نبرد آینده همه شهروندان زیان خواهند دید».

وی افزود:« باید در بخش آموزش و هشدارهای زودهنگام هزینه بیشتری انجام دهیم تا بهتر از جان شهروندان حمایت کنیم در نتیجه بیش از گذشته باید به تقویت جبهه داخلی بپردازیم».


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۹:۵۳ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
مرگ براسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ققنوس
۱۷:۳۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
دزد وخائن همیشه در ترس واهمه به سر می برد. وچون موجودیت صهیونیستی با دزدی و اشغالگری به وجود آمده تا آخر موجودیت شوم خود در ترس وواهمه خواهد بود.
آخرین اخبار